
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Renault Laguna“ ir „Latitude“ pakeis vienas modelis
Prastai perkamus „Renault Laguna“ ir „Latitude“ modelius gana greitai pakeis vienas naujas automobilis. Prancūzijos automobilių gamintojo atstovas Jerome’as Stollas leidiniui „Automotive News Europe“ teigė, kad naujasis modelis turės sedano ir universalo kėbulus, tuo tarpu kupė versijos bus atsisakyta. „Renault“ kol kas neatskleidžia nei kaip naujasis modelis vadinsis, nei kada tiksliai jis pasirodys. Žiniasklaidoje pasirodė pranešimų, kad šis modelis bus pristatytas liepos pradžioje, o prekyba prasidės rugsėjo mėnesį.
Prancūzijos gamintojas tikisi, kad akį traukianti išvaizda, nauja platforma bei prabangūs akcentai leis naujajam modeliui sėkmingiau konkuruoti mažėjančiame Europos vidutinių automobilių segmente. Būsimas modelis naudos „Renault“-„Nissan“ Bendros modulinės šeimos (Common Module Family, CMF) architektūrą. „Renault“ vadovas Carlosas Ghsonas tikisi, kad CMF architektūra suteiks mąsto pranašumą ir pagaliau leis gauti patenkinamą pelno maržą.
“Renault Laguna”
Naujojo „Renault“ modelio laukia rimti iššūkiai: jam teks konkuruoti su naujais „Volkswagen Passat“, „Ford Mondeo“ bei „Škoda Superb“ modeliais bei varžytis su prestižiniais vidutiniais automobiliais. „JATO Dynamics“ duomenimis, praeitais metais Europos vidutinio dydžio automobilių rinka nusmuko net 41% iki 543 tūkst. vnt. „Laguna“ šioje klasėje užėmė 10 vietą, jos pardavimai, neskaitant kupė versijos, sumažėjo 7% iki 15 tūkst. vnt. „Laguna“ kupė pardavimai sumažėjo 39% iki 900 vnt., o „Latitude“ smuktelėjo 16% iki vos 508 vnt.
Rinkos analitikai pastebi, kad konkurencija vidutinių automobilių segmente dabar yra labai arši, tačiau „Renault“ turi apginti savo pozicijas, kad išsaugotų verslo klientus. Naujasis modelis „Renault“ pravers ir Azijos rinkose, kur pirkėjai noriai renkasi didelius ir vidutinius sedanus.
“Renault Latitude”
Ianas Fletcheris iš „IHS Automotive“ prognozuoja, kad „Laguna“ ir „Latitude“ įpėdinio pardavimai Europoje kitais metais gali pasiekti 45 tūkst. vnt. Jis spėja, kad „Renault“ šiam modeliui gali suteikti visiškai naują vardą ir taip viską pradėti iš pradžių.
Balandis 30, 2015 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Komentarai
ketoists
nfl camo knit hat not working black and purple kobe shoes new balance 1500 womens all red uk nike elastico superfly white zinfandel nike zoom fly on sale nike huarache ultra white gold shoes
ketoists http://www.ketoists.com/
mealspeal
supreme new york yankees bucket hat nyc nike air zoom mariah flyknit racer todas rojo zapatos on venta nike elastico nike.com malaysia new york yankees garment washed baseball cap black nike sb janoski full negro nashville predators snapback hats for cheap
mealspeal http://www.mealspeal.com/
Parašykite komentarą