
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Renault“ ir „Nissan“ pristato naują V-6 dyzelinį variklį
„Renault“ tvirtina, kad kartu su „Nissan“ sukurtas naujas 3,0 ltr. V-6 dyzelinis variklis yra didelis jų aljanso pasiekimas. Už variklių kūrimą atsakingas „Renault“ viceprezidentas Jacques Prostas pastebi, kad nei vienas gamintojas atskirai nebūtų galėjęs sukurti šio agregato, tačiau bendradarbiaujant tai tapo įmanoma. „Renault“ ir „Nissan“ aljansui šiemet sukanka 10 metų.
3,0 ltr. V-6 (235 AG) dyzelinis agregatas jau montuojamas į „Laguna Coupe“, o vėliau galbūt jį bus galima išvysti ir „Laguna“ hečbeke bei universale. Variklio kūrimas kainavo 180 mln. eurų (622 mln. Lt), šiuos kaštus gamintojai nutarė pasidalyti po lygiai. Vis dėlto apie 75% šių variklių veikiausiai bus montuojami į „Nissan“ bei „Infiniti“ automobilius. Į šio agregato pritaikymą savo modeliams „Nissan“ ketina investuoti 120 mln. eurų (414 mln. Lt). Manoma, kad nuo kitų metų naujasis V-6 dyzelinis variklis bus pasiūlytas „Infiniti“ automobilių pirkėjams.
“Renault” V-6 dyzelinis variklis
„Renault“ ir „Nissan“ vadovas Carlosas Ghosnas pastebi, kad „Infiniti“ pajėgumas konkuruoti su stipriomis europietiškomis prestižinėmis markėmis nemažai priklauso nuo galimybės pasiūlyti galingą dyzelinį agregatą. Daugiau nei 90% Europoje parduodamų prestižinių visureigių turi dyzelines jėgaines, tad galiausiai net ir „Porsche“ nusprendė į „Cayenne“ montuoti „Audi“ sukurtą dyzelinį agregatą.
Už „Nissan“ produktų planavimą ir strategiją Europoje atsakingas Malo Le Massonas tvirtina, kad naujasis V-6 dyzelinis variklis yra labai svarbus „Infiniti“ debiutui Senajame žemyne. Š į agregatą „Nissan“ taip pat ketina montuoti į visureigį „Pathfinder“ bei pikapą „Navara“, o JAV rinkoje šį variklį turės „Nissan Maxima“ sedanas. „Renault“ V-6 dyzelinę jėgainę ketina panaudoti dideliame sedane, kuris pakeis nesėkmingą „Vel Satis“ modelį. Š altiniai praneša, kad naujas didelis „Renault“ sedanas gali būti „pasiskolintas“ išPietų Korėjos padalinio „Renault Samsung“.
“Renault Laguna Coupe”
Kurdami V-6 dyzelinį variklį „Renault“ konstruktoriai galėjo išnaudoti savo dyzelinių variklių gamybos patirtį, tuo tarpu jų kolegos išJaponijos prisidėjo žiniomis apie V-6 architektūrą. V-6 dyzelinis agregatas buvo konstruojamas 2,0 ltr. dyzelinės jėgainės pagrindu. Š is variklis gaminamas Š iaurės Prancūzijoje esančioje Cleon gamykloje, per metus čia galima pagaminti iki 10 tūkst. tokių agregatų. Vis dėlto kol kas tokio kiekio neprireikia, nes „Nissan“ šių variklių dar nenaudoja, o „Renault Laguna“ pardavimai yra mažesni nei planuota. Be to, „Laguna“ su brangiu 3,0 ltr. V-6 dyzeliniu agregatu veikiausiai bus tik nišinis produktas.
Kovas 23, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą