
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Renault daug tikisi išnaujos kartos Laguna
Rugsėjo mėnesį Frankfurto automobilių parodoje debiutuosianti trečios kartos „Laguna“ yra vienas ambicingiausių ir rizikingiausių „Renault“ vykdomų projektų, kuris sėkmės atveju padės sustabdyti pardavimų smukimą arba, nesulaukus reikiamo pirkėjų dėmesio, dar giliau įstums į krizę. Š is modelis turėtų būti gerokai kokybiškesnis, patikimesnis ir pelningesnis už kitus „Renault“ modelius, tačiau vargu ar jam pavyks įgyvendinti gamintojo siekius įsiveržti į prestižinių automobilių klasę ir tiesiogiai varžytis su 3 serijos BMW, C klasės „Mercedes-Benz“ ar „Audi A4“.
Po naujojo „Twingo“ ir dviejų „Dacia Logan“ versijų pasirodanti „Laguna“ pradeda „Renault“ vadovo Carloso Ghosno sumanytą naujų modelių kampaniją, pagal kurią iki 2009 m. debiutuos net 26 nauji modeliai. Tikimasi, kad dėl naujų modelių bendrovės pardavimai išaugs 800 tūkst. vnt., o veiklos pelno marža ūgtelės nuo 2,6% 2006 m. iki 6% 2009 m. Gamintojas siekia, kad pagal produkto ir aptarnavimo kokybę „Laguna“ būtų savo klasės lyderių trejetuke.
Pirmosios kartos „Laguna“ pasirodė 1992 m. ir pakeitė „Renault 21“, o antrosios kartos modelis debiutavo 2000 m. Iki praeitų metų pabaigos Prancūzijos bendrovė pagamino apie 2,6 mln. šių automobilių, tad „Laguna“ yra trečiasis pagal populiarumą „Renault“ modelis po „Megane“ ir „Clio“. Gamintojas tikėjosi, kad modelių gamos flagmanu taps 2001 m. pasirodęs „Vel Satis“, tačiau šis bandymas įžengti į prestižinių automobilių klasę baigėsi nesėkme – nuo 2001 m. buvo pagaminti tik 56,137 „Vel Satis“.
Pranešime spaudai „Renault“ skelbia, kad kruopščiai sukonstruota „Laguna“ pasižymi dinamiška ir aptakia išvaizda. Š is modelis gaminamas netoli Havro miesto Prancūzijoje esančioje Sandouville gamykloje. Nors bendrovė neskelbia oficialių pardavimų planų, laikraštis „Le Tribune“ pranešė, kad „Renault“ per metus planuoja parduoti 160-180 tūkst. „Laguna“, išjų 70 tūkst. vnt. turėtų įsigyti klientai Prancūzijoje. Anot šio leidinio, naujoji „Laguna“ kainuos apie 22 tūkst. eurų (76 tūkst. Lt). Prekyboje šis modelis pasirodys spalio mėnesį.
Birželis 29, 2007 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą