
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
“Renault Clio” antrąkart tapo Europos metų automobiliu
2006 m. Europos metų automobilio rinkimuose pirmoji vieta atiteko “Renault Clio”, kuris vos per plauką aplenkė “Volkswagen Passat”. Prancūziškas kompaktinis automobilis antrajame rinkimų etape, kuriame varžėsi septyni finalininkai, surinko 256 balsus, o “Volkswagen Passat” – 251 balsą. Europos metų automobilį rinko 58 įvairių Europos automobilinių leidinių žurnalistai.
Rinkimų organizatorių teigimu, žiuri komisijos nariai susižavėjo naujojo “Clio” kokybe, saugumu, patogumu bei erdvumu. “Clio” tapo pirmuoju modeliu du kartus laimėjusiu Europos metų automobilio titulą – 1991 m. šių rinkimų laurai atiteko pirmos kartos “Clio”. Per 43 metus besitęsiančią Europos metų automobilio rinkimų istoriją “Renault” modeliai yra laimėję 5 kartus. Paskutinį kartą šis titulas prieštrejus metus atiteko “Renault Megane”, kuris vėliau tapo itin populiarus.
Š iemet su trečios kartos “Clio” varžėsi “Alfa Romeo 159″, 3 serijos BMW, “Mazda 5″, „šToyota Yaris”, “Volkswagen Passat” bei bendros platformos pagrindu sukurti “Toyota Aygo”, “Citroen C1″ ir “Peugeot 107″ automobiliai. Pernai rinkimus laimėjo hibridinis “Toyota Prius” modelis.
Europos automobilių rinką ir toliau kamuoja sąstingis. “Renault” tikisi, kad naujasis “Clio” pagerins paskutinio ketvirčio pardavimus, nes trečiojo ketvirčio rezultatai buvo nekokie.
Trečios kartos “Clio” gaminamas Prancūzijoje, o “Campus” vardu pervadintas antros kartos modelis kurį laiką dar bus gaminamas Slovėnijoje.
Lapkritis 18, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą