PSA/Peugeot-Citroen sieks net 30% sumažinti pastoviuosius kaštus

„PSA/Peugeot-Citroen“ vadovas Christianas Streiffas paskelbė planus net 30% sumažinti pastoviuosius kaštus ir atgauti prarastą rinkos dalį kartu vengiant didelio etatų mažinimo.

Europos bendrovės yra priverstos didinti veiklos efektyvumą dėl aršios Azijos gamintojų konkurencijos. PSA vadovas teigė, kad gamintojas iki 2010 m. Europos rinkai pristatys net 21 naują modelį, o Kinijos ir Pietų Amerikos rinkoms – 20 modelių.

Ch.Streiffas pastebėjo, kad Europos gamintojų pozicijoms skaudžiai atsiliepė aukštas euro kursas, kuris JAV ir Japonijos bendrovėms leidžia pateikti savo gaminius tiesiog neįtikėtinai mažomis kainomis. Anot vadovo, dabar daugiau rūpesčių kelia ne doleris, o jena. PSA taip pat tikisi susigrąžinti prarastą Europos rinkos dalį, kuri 2002 m. siekė 15,5%, o šių metų balandį sudarė tik 13,3%.

Ch.Streiffas

Ch.Streiffas mano, kad vykdant kaštų mažinimo programą pavyks išvengti gamyklų uždarymo ar masinio darbininkų atleidimo. Anot vadovo, neketinama smarkiai mažinti gamybinių pajėgumų, nes vėliau juos gali tekti atstatyti už didesnę kainą. Kiek anksčiau PSA uždarė Rytone (Didžioji Britanija) esančią gamyklą bei paskelbė ketinanti atleisti 4,800 darbininkų.

PSA planuoja ir toliau vykdyti planą, pagal kurį ketinama kasmet sutaupyti 600 mln. eurų (2,072 mln. Lt) bei dar papildomai mažinti pastoviuosius kaštus. Bendrovė taip pat tikisi kad, nepaisant augančių žaliavų kainų, jai pavyks sumažinti pirkimų išlaidas.

Pirmasis PSA žingsnis prestižinių automobilių rinkos link – „Citroen C6“

Ch.Streiffas tvirtina, kad „Peugeot“ ir „Citroen“ markės pagal kokybę ateityje sieks patekti tarp penkių geriausiųjų. Kokybiški ir galingi automobiliai PSA yra būtini norint įsitvirtinti didžiausioje Europos rinkoje – Vokietijoje. Vadovas pranešė, kad bendrovė kol kas atsisakė ambicijų veržtis į JAV ir dabar planuoja stiprinti pozicijas Vokietijoje.

Š iuo metu PSA aiškinasi, kas galėtų padėti aktyviau konkuruoti su prestižiniais modeliais, kokia kryptimi plėsti miesto automobilių gamą ir ką ji galėtų pasiūlyti nebrangių automobilių segmente, kur „Renault“ turi „Dacia Logan“ modelį. Prancūzijos gamintojas ketina daugiau dėmesio skirti aplinkai, tad didžioji dalis tyrimams ir diegimui skirtų lėšų bus nukreiptos ekologiškų technologijų kūrimui.

Birželis 29, 2007   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: