
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
PSA neatsisako metinių tikslų, nors I pusmečio rezultatai nuvylė
„PSA/Peugeot-Citroen“ neatsisako metinių tikslų, nes tikisi, kad naujų modelių pasirodymas atsvers sparčiai augančias žaliavų kainas. Antrojo pagal dydį Europos automobilių gamintojo grynasis pelnas pirmąjį šių metų pusmetį sumažėjo 20% iki 681 mln. eurų (2,351 mln. Lt). Tuo tarpu 11 „Reuters“ apklaustų analitikų prognozavo 781 mln. eurų (2,697 mln. Lt). pelną.
PSA vadovas Jeanas-Martinas Folzas teigė, kad gamintojo rinkos dalis sumažėjo, nes nebuvo siūloma didelių nuolaidų Didžiosios Britanijos, Vokietijos ir Italijos rinkose. Pirmąjį pusmetį PSA veiklos marža smuktelėjo nuo 4,5% iki 4,1%, tačiau išliko gamintojo numatytame intervale (4,0-4,5%).
Spaudos konferencijoje J.M.Folzas dar kartą patvirtino, kad dėl didelių žaliavų, ypač plieno, kainų gamintojo kaštai šiemet išaugs 250-300 mln. eurų (863-1,036 mln. Lt). Š iemet baigiasi PSA ilgalaikiai kontraktai su plieno tiekėjais „Corus“, „Arcelor“ bei „Mittal“, todėl bendrovė turės išnaujo susitarti dėl kainų, kurios, anot J.M.Folzo, bus didesnės nei iki šiol.
PSA vadovas taip pat pasidžiaugė, kad metinius kaštus pavyko sumažinti daugiau kaip 600 mln. eurų (2,072 mln. Lt). Antrąjį šių metų ketvirtį PSA pardavimai šiek tiek išaugo ir tikimasi, kad dėl naujų modelių „Peugeot 407 Coupe“ bei „Citroen C6“ debiuto antrąjį pusmetį pardavimai augs dar sparčiau.
Nepaisant prasto pasirodymo Vakarų Europoje, pirmąjį pusmetį Prancūzijos gamintojo pardavimai ūgtelėjo 0,6%. PSA pranešė nesitikintis Europos rinkos augimo, todėl visas viltis deda į kitas augančias rinkas. „Peugeot“ plečiasi Kinijoje ir Lotynų Amerikoje. Š ioms rinkoms skirtų automobilių gamybai reikalingus komponentus bus siekiama pirkti išvietos tiekėjų. Tai turėtų leisti sumažinti kainas bei padidinti maržas. J.M.Folzas pridūrė, kad bendros įmonės Kinijoje nuostoliai įsibėgėjant gamybai sparčiai mažėja.
„Morgan Stanley“ analitikai mano, jog svarbiausiai tai, kad bendrovė neatsisakė savo metinių tikslų. CSFB tikisi, kad antrąjį pusmetį priešpasirodant naujam „Peugeot 207“ modeliui PSA pardavimai išaugs. „Exane BNP Paribas“ analitikas Thierry Huonas teigia PSA laikąs labai gerai valdoma bendrove, kuriai šiek tiek trūksta pirkėjų dėmesį patraukiančių naujovių.
Rugpjūtis 5, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą