
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
PSA galėtų atgaivinti Panhard markę
„PSA/Peugeot-Citroen“ atsisakė komentuoti pranešimus, kad ji galėtų atgaivinti „Panhard“ markę ir naudoti ją būsimiems prestižiniams modeliams. PSA atstovas spaudai pripažino, kad galimybė įžengti į prestižinių automobilių rinką yra viena išbendrovės svarstomų strategijų, tačiau pabrėžė, kad gamintojas tiria visas alternatyvas ir neturi jokių tabu.
Anot PSA atstovo, kalbas, kad gamintojas gali atgaivinti „Panhard“ vardą, pakurstė prailgintame „Peugeot 607“ modelyje pastebėtas naujasis šalies prezidentas Nicolas Sarkozy. Kiek anksčiau PSA vadovas Christianas Streiffas yra teigęs, jog bendrovė turi apsispręsti, kuria kryptimi plėsti modelių gamą – link prestižinių, ekonomiškų automobilių ar visureigių. Manoma, kad rugsėjo pradžioje vadovas viešai paskelbs PSA pertvarkos planą „CAP 2010“.
Birželis 26, 2007 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą