Prieštaringi prestižinių automobilių gamintojų rezultatai balandžio mėn.

Prestižinių automobilių gamintojams praeitą mėnesį sekėsi labai skirtingai. „Volkswagen“ grupės valdomos „Audi“ markės pardavimai balandį išaugo 9,2% iki 84,736 vnt., o per pirmus keturis šių metų mėnesius jie padidėjo 9,4% iki 332,900 vnt. „Audi“ prognozuoja, kad kitąmet jai pavyks pasiekti milijono automobilių ribą, o 2015 m. – peržengti ir 1,5 mln. vnt. slenkstį.

„Audi“ vadovas Rupertas Stadleris pabrėžė, kad augančius pardavimus turi atspindėti ir pelningumo rodikliai. Vadovas tikisi, kad šiemet gamintojo pelnas bus bent jau ne mažesnis nei pernai. R.Stadleris pridūrė, kad rudenį ketinama pradėti automobilių surinkimą Indijoje – Aurangabado gamykloje planuojama rinkti automobilius išVokietijoje pagamintų detalių komplektų. Praeitais metais „Audi“ pardavimai augo vienuoliktus metus išeilės – jie padidėjo 9,2% iki 905,188 vnt.

„Audi A5“

BMW pranešė, kad grupės pardavimai balandį išaugo 3,0% iki 118,456 vnt. BMW markės pardavimai ūgtelėjo 0,5% iki 100,141 vnt., o „Mini“ – šoktelėjo 19,2% iki 18,263 vnt. Per pirmus keturis šių metų mėnesius grupės pardavimai padidėjo 0,8% iki 451,683 vnt. Į šį skaičių įeina ir 165 „Rolls-Royce Phantom“ automobiliai, 4,4% daugiau nei pernai.

BMW tikisi, kad antrąjį ketvirtį pardavimus pagyvins 3 serijos kupė-kabrioletas, atnaujinti 1 bei 5 klasių modeliai ir antros kartos visureigis X5. Be to, kiek vėliau ketinama pasiūlyti ir „Mini“ universalą „Clubman“. Grupė planuoja šiemet parduoti per 1,4 mln. automobilių ir prognozuoja, kad pardavimų augimas gali siekti iki 10%.

3 serijos BMW kupė-kabrioletas

Nepaisant neseniai debiutavusių „Mercedes-Benz“ ir „Smart“ naujų modelių, „DaimlerChrysler“ valdomos „Mercedes Car Group“ pardavimai praeitą mėnesį sumažėjo 3,0% iki 97,800 vnt. „Mercedes-Benz“ kluptelėjo 0,7% iki 90,600 vnt., o „Smart“ pardavimai smuko net 24,6% iki 7,200 vnt. Naujas C klasės modelis yra itin svarbus „Mercedes-Benz“ rezultatams, nes jam tenka didžiausia markės pardavimų dalis: balandį C klasės pardavimai sudarė 28,200 vnt., o sedano paklausa išaugo net 15%.

Naujo „Smart“ modelio „ForTwo“ pardavimai ūgtelėjo 14% iki 6,900 vnt. „DaimlerChrysler“ ėmusis priemonių apkarpyti „Smart“ kaštus, „ForTwo“ vėl liko vieninteliu šios markės modeliu.

Per pirmus keturis šių metų mėnesius „Mercedes“ grupės pardavimai sumažėjo 2,8% iki 384,600 vnt., nes 2,2% ūgtelėjusi „Mercedes-Benz“ nepajėgė atsverti beveik 50% smukusios „Smart“.

Gegužė 24, 2007   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: