
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Priešinantis mokesčių didinimui Audi sustabdė investicijas Vengrijoje
„Audi“ – didžiausias Vengrijos eksportuotojas – pranešė, jog sustabdo 1 mlrd. eurų investicijas, protestuojant priešmokesčių naštos didinimą.
Tai pirmas tokio pobūdžio protestas priešVengrijos vyriausybės planus padidinti mokesčius ir tokiu būdu sumažinti biudžeto deficitą, kuris šiemet pasieks 10,1% BVP ir bus santykinai didžiausias visoje ES.
Tokie „Audi“ veiksmai neabejotinai pakenkė Vengrijos planams pritraukti daugiau užsienio investicijų, kurios labai reikalingos ir milžiniškam šalies mokėjimų balanso deficitui sumažinti.
Nors pelno mokestis Vengrijoje vidutiniškai sudaro 17,5%, tačiau verslo įmonės turės papildomai mokėti 4% taip vadinamą „solidarumo mokestį“ (t.y. Lietuvos „socialinio mokesčio“ analogą).
Vengrijos vyriausybė pradėjo diskusijas šiai opiai problemai išspręsti.
„Audi“ planavo investicijas surinkimo gamykloje Gyoro mieste, siekiant padidinti naujos kartos TT modelio metinius gamybos pajėgumus nuo 20 tūkst. vnt. 2006 m. iki 50 tūkst. vnt. 2010 m. Per 12 metų „Audi“ Vengrijoje jau investavo 3 mlrd. eurų.
Spalis 26, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą