Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Prestižinių automobilių gamintojai mato „šviesą tunelio gale“
Vokietijos prestižinių automobilių gamintojai mato ženklų, kad smarkus jų pardavimų smukimas gali netrukus baigtis. BMW pardavimų vadovas Ianas Robertsonas teigė matąs požymių, kad automobilių rinka pamažu atsigauna. „Mercedes-Benz“ pardavimų šefas Klausas Maieris optimistiškai tikisi, kad pozityvios tendencijos stiprės. Jis teigė, kad birželio pardavimai pranoko lūkesčius, tad viliamasi, jog antroje šių metų pusėje pardavimai stabilizuosis. Tiek BMW, tiek ir „Mercedes-Benz“ birželį dar fiksavo smukimą, tačiau pardavimų mažėjimo tempas sulėtėjo.
Pirmoje šių metų pusėje birželis BMW buvo sėkmingiausias mėnuo, tuo tarpu „Mercedes-Benz“ smukimas birželį sumažėjo perpus. Iššios kompanijos išsiskyrė „Audi“, kuri birželį netgi fiksavo augimą: jos pardavimai padidėjo 1,3% iki 91 tūkst. vnt. „Audi“ pardavimų vadovas Peteris Schwarzenbaueris patvirtino, kad gamintojas nepakeitė dar sausį paskelbtos šių metų pardavimų prognozės: 900 tūkst. vnt. Pernai „Audi“ fiksavo tryliktus išeilės rekordinius pardavimus ir pirmą kartą viršijo milijono automobilių ribą. P.Schwarzenbaueris pastebėjo, kad nuo balandžio mėn. „Audi“ pardavimai stabilizavosi ir krizė jau pasiekė žemiausią tašką.
E klasės “Mercedes-Benz” kupė
Nuosmukio laikotarpiu „Audi“ itin sparčiai vejasi savo varžovus. Pirmąjį šių metų pusmetį jos pardavimai sumažėjo 9,7% iki 466 tūkst. vnt., „Mercedes-Benz“ smuko 19,3% iki 483 tūkst. vnt., o BMW pardavimai sumažėjo 19,4% iki 514 tūkst. vnt. Visi trys prestižinių automobilių gamintojai džiaugiasi augimu Kinijos rinkoje, kur pirmauja „Audi“.
Rugsėjis 11, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą