
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Prestižiniai automobiliai išstumia masinius iš kupė ir kabrioletų segmentų
Remiantis leidinio „Automotive News Europe“ paskelbtais „JATO Dynamics“ duomenimis, prestižinės markės agresyviai stumia masines iš pelningo kupė ir kabrioletų segmento. Praeitais metais Europoje buvo parduota beveik 80 tūkst. prestižinių kupė, tuo tarpu masinių kiekis buvo kuklesnis – apie 65 tūkst. vnt. Kabrioletų grupėje pernai dar pirmavo masinės markės – jų parduota beveik 82 tūkst. vnt., o prestižiniai kabrioletai nežymiai atsiliko – 81 tūkst. vnt.
Šių metų pirmojo pusmečio duomenimis, prestižinės markės išsiveržė į priekį ir kabrioletų grupėje, o kupė kategorijoje padidino savo atotrūkį nuo masinių. „JATO Dynamics“ duomenimis, sausį-birželį Europoje parduota 55 tūkst. prestižinių ir beveik 27 tūkst. masinių kupė. Prestižinių kabrioletų pardavimų apimtys pirmąjį pusmetį sudarė 50 tūkst. vnt., o masinių – kiek daugiau nei 43 tūkst. vnt.
“Volkswagen Eos”
Spėjama, kad prestižinės markės ir toliau didins atotrūkį šiuose nišiniuose segmentuose, nes „Audi“, BMW ir „Mercedes-Benz“ čia sekasi puikiai, o masinės markės traukiasi. Pavyzdžiui, „Volkswagen“ veikiausiai nesiūlys „Eos“ įpėdinio, o „Peugeot 207CC“ ir 308CC pakeis vienas modelis.
Lapkritis 24, 2014 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą