
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Prancūzijos vartotojų tyrime Toyota modeliams teko pusė pirmųjų pozicijų
Rinkos tyrimų bendrovės „J.D. Power & Associates“ kartu su žurnalu „L,Automobile“ kasmet atliekamame Prancūzijos automobilistų pasitenkinimo tyrime šiemet geriausiai sekėsi „Toyota“. Š i Japonijos markė pirmavo net trijose iššešių pozicijų. Kitos trys pirmosios vietos atiteko BMW, „Honda“ ir „Peugeot“ modeliams.
Š io tyrimo metu vairuotojai prašomi įvertinti automobilio kokybę ir patikimumą, patrauklumą, eksploatacijos išlaidas bei pasitenkinimą aptarnavimu servise. Atskiruose segmentuose „Toyota Yaris“ buvo išrinktas geriausiu mažu automobiliu, „Toyota Corolla“ pirmavo tarp kompaktinių modelių, o „Corolla Verso“ – tarp daugiatikslių automobilių. Geriausiu vidutiniu automobiliu pripažintas „Honda Accord“, geriausiu visureigiu – BMW X5, o tarp didelių bei prestižinių automobilių pirmavo „Peugeot 607“.
Bendroje markių klasifikacijoje „Honda“, BMW ir „Toyota“ išsaugojo pirmąsias tris pozicijas. Ketvirtoji vieta atiteko „Volvo“, o į penktąją išaštuntos pakilo „Audi“.
Birželis 29, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Komentarai
Evelin
iš to straipsnio:„Negi, rildaeaukami atsakomyb?s už okupacij?, tikimasi Rusij? nutempti ? tarptautin? teism?? Ar vadinamasis demokratijos eksportas ? buvusias SSRS respublikas (ypa? Ukrain?, Gruzij?, Baltarusij?) ir beveik atviras raginimas šiandienin? Rusij? „sugr?žinti“ ? Maskvos Didžiosios Kunigaikštyst?s ribas n?ra vien bandymas atgaivinti unijini? bajor? tradicijas, istoriškai jau nuvedusias ? aklaviet?? Vis? t? pastang? išdava – viena konkreti perspektyva: ?erzinta Rusija kryptingai siekia iki 2015 met? nutraukti tranzit? per Lietuv? (taip pat per Latvij? ir Estij?). Jeigu bus realizuota tokia perspektyva, ji Lietuvai reikš ekonomin? žlugim?.“Tai kad jokia ?ia ne tryda, dar ne sabotažas bet
Parašykite komentarą