
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Porsche ir Piechų šeimos pakeitė verslo valdymo struktūrą
Visas „Porsche AG“ balso teises kontroliuojančios Porsche ir Piechų šeimos pakeitė šio sportiškų automobilių gamintojo akcijų valdymo struktūrą. Dabar 100% „Porsche“ paprastųjų akcijų valdo „Ferdinand Porsche Privatstifung“ fondas bei „Ferdinand Porsche Holding GmbH“. Anksčiau šioms organizacijoms priklausė mažiau nei 5% „Porsche“ akcijų, o likusią dalį asmeniškai valdė Porsche ir Piechų šeimų nariai. Savo ruožtu „Porsche“ yra ir didžiausias „Volkswagen“ akcininkas.
Biržoje prekiaujama tik privilegijuotosiomis „Porsche“ akcijomis, kurios neturi balso teisės. Teigiama, kad minėtas fondas bei holdingo kompanija valdo ir „Porsche“ priklausančias „Volkswagen“ akcijas. „Porsche“ atstovas spaudai tikino, kad akcijų valdymo pokyčiai yra šeimos vidaus reikalas, kuris nepalies gamintojo kapitalo struktūros.
Kol kas nėra žinima „Porsche“ akcijas valdančio fondo bei holdingo kompanijos akcininkų struktūra, todėl negalima ir nustatyti, kokią įtaką šiam „Porsche“ akcininkų sprendimui turėjo Ferdinandas Piechas. Legendinio inžinieriaus Ferdinando Porsche anūko žodis dažnai lemia įvairius „Porsche“ ir netgi „Volkswagen“ sprendimus. Manoma, kad būtent jo iniciatyva „Porsche“ tapo didžiausiu „Volkswagen“ akcininku. Vokietijos žiniasklaidos teigimu, jis remia ir MAN bei „Scania“ susijungimą. Susijungus šioms bendrovėms būtų suformuotas Europos sunkvežimių rinkos lyderis, o didžiausias MAN bei „Scania“ akcininkas – „Volkswagen“ – užimtų tvirtą poziciją sunkvežimių gamybos pramonėje.
Gruodis 4, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą