
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Porsche 918 Spyder“ gali kainuoti pusę milijono eurų
Š altiniai praneša, jog „Porsche“ flagmanas „918 Spyder“ gali kainuoti nuo 500 tūkst. eurų (1,726 tūkst. Lt). Tokiu atveju šis automobilis taptų brangiausiu „Porsche“ modeliu, nes „Carrera GT“ kainavo „tik“ 453 tūkst. eurų (1,564 tūkst. Lt). Palyginimui, „Ferrari 599 GTO“ kainuoja 320 tūkst. eurų (1,105 Lt). „Porsche 918 Spyder“ susidomėjimą pareiškė mažiausiai 2 tūkst. potencialių pirkėjų. Š is modelis yra vienas ištrijų hibridinių automobilių, kuriuos „Porsche“ pristatė kovo mėn. vykusioje Ženevos automobilių parodoje.
“Porsche 918 Spyder”
„Porsche“ skelbia jau apsisprendęs gaminti „918 Spyder“. Bergisch-Gladbacho (Vokietija) Taikomųjų mokslų universiteto Automobilinių tyrimų centro vadovas Stefanas Bratzelis mano, kad „918 Spyder“ taps naujuoju „Porsche“ superautomobiliu, kuris apjungs aukščiausio lygio inžineriją ir moderniais variklių technologijas. Ankstesnis „Porsche“ flagmanas „Carrera GT“ buvo gaminamas 2003-2006 m., išviso pagaminta mažiau nei 1,5 tūkst. vnt.
“Porsche 918 Spyder”
Net jeigu „918 Spyder“ įsigytų tik pusė susidomėjimą pareiškusių žmonių, šis modelis gamintojui vis tiek atneštų net 500 mln. eurų (1,726 mln. Lt) pajamų. Dvivietis automobilis komplektuojamas su 368 kW V-8 benzininiu agregatu bei 160 kW elektriniu motoru. Iki 100 km/val. jis įsibėgėja vos per 3,2 s, o varomas vien elektra gali įveikti 25 km atstumą. Įspūdį kelia vidutinės šio modelio degalų sąnaudos ir CO2 emisijos, kurios sudaro atitinkamai 3,0 ltr./100 km ir 70 g/km.
„Landesbank Baden-Wuerttemberg“ analitikas Frankas Billeris mano, kad ekologiškasis „918 Spyder“ galėtų pagerinti „Porsche“ įvaizdį ir pritraukti pirkėjų, nes dabar šis gamintojas siūlo ir „baisiausius Europoje visureigius“.
Rugpjūtis 3, 2010 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą