
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Pokyčiai Volkswagen vadovybėje gali paveikti MAN-Scania sandorį
Pokyčiai didžiausio Europos automobilių gamintojo „Volkswagen“ vadovybėje apsunkins Vokietijos sunkvežimių gamintojo MAN planus perimti konkurento „Scania“ akcijų paketą, nes apie savo pasitraukimą paskelbęs „Volkswagen“ grupės bosas Berndas Pischetsriederis buvo aktyvus šio sandorio rėmėjas. Už „Scania“ akcijas MAN pasiūlė 10,4 mlrd. eurų (35,9 mlrd. Lt).
Š vedijos holdingo kompanija „Investor“ skelbia padidinusi valdomų „Scania“ akcijų paketą ir pradėjusi derybas su MAN. Vis dėlto šiam gamintojui teks palaukti, kol išaiškės „Volkswagen“ pozicija, nes ši bendrovė yra didžiausias tiek MAN, tiek ir „Scania“ akcininkas. Analitikai mano, kad būtent nesutarimai dėl „Volkswagen“ įsitraukimo į sunkvežimių gamybos verslą galėjo lemti šio gamintojo vadovo atsistatydinimą.
Š altiniai praneša, kad naujoji „Volkswagen“ vadovybė su Martinu Winterkornu priešakyje gali remti MAN ir „Scania“ susijungimą, tačiau jau kitokiomis sąlygomis. Tuo tarpu „Investor“ atstovas spaudai Frederikas Lindgrenas neatmeta galimybės, kad gali įvykti priešingas sandoris, t.y. „Scania“ pateiks pasiūlymą perimti MAN.
Lapkritis 16, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą