Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Po prastų 2006 m. Renault mato šviesą tunelio gale
Prancūzijos gamintojas „Renault“ paskelbė, kad 2006 m. pelnas smarkiai smuktelėjo, tačiau pasiekta užsibrėžta pelno marža ir pagerėjusi automobilių kokybė priartino bendrovę prie ambicingo 2009 m. tikslo. „Renault“ grupės grynosios pajamos kartu su „Nissan Motor“ ir „Volvo AB“ indėliu pernai smuktelėjo nuo 3,453 mlrd. eurų (11,923 mlrd. Lt) iki 2,943 mlrd. eurų (10,162 mlrd. Lt), o pardavimai sumažėjo nuo 41,844 mlrd. eurų (144,479 mlrd. Lt) iki 41,528 mlrd. eurų (143,388 mlrd. Lt). Pardavimų smukimą lėmė senstelėjusi modelių gamą, o pelną pakirto išaugusios žaliavų kainos.
Spaudos konferencijoje „Renault“ vadovas Carlosas Ghosnas teigė, kad 2006 buvo pereinamieji metai rengiantis daugybės naujų modelių pasirodymui: 2007-2009 m. turėtų debiutuoti net 26 nauji „Renault“ automobiliai. Tarp šių modelių bus ir nauja „Laguna“ bei pirmieji „Renault“ visureigiai ir pereinamieji modeliai. Bendrovė tikisi, kad iki 2009 m. metiniai pardavimai išaugs 800 tūkst. vnt. iki 4 mln. automobilių ribos. „Renault“ taip pat siekia tapti pelningiausiu Europos masinių automobilių gamintoju.
C.Ghosnas tikino, kad 2006 m. buvo labai svarbūs rengiantis šiam tikslui, tačiau ir labai sudėtingi, nes teko sunkiai dirbti nematant teigiamų rezultatų. „Renault“ veiklos marža pernai sumažėjo nuo 3,2% iki 2,56%, tačiau pranoko analitikų prognozes (2,45%) ir viršijo pačios bendrovės planus (2,5%). Prancūzijos gamintojo veiklos pelnas pernai sumažėjo beveik dvigubai – nuo 1,514 mlrd. eurų (5,228 mlrd. Lt) iki 877 mln. eurų (3,028 mlrd. Lt). „Renault“ tikisi, kad šių metų pelno marža pasieks 3%, o 2009 m. – net 6%. Tiesa, bendrovė pastebėjo, kad jos rezultatai pradės gerėti tik antroje šių metų pusėje, kuomet debiutuos nauji modeliai.
C.Ghosnas mano, kad 6% pelno maržą galima pasiekti ir nepadidinus pardavimų 800 tūkst. vnt., tačiau pridūrė, kad pardavimų didinimas yra bendrovės prioritetas. „Renault“ tikisi, kad šiemet pasirodysianti naujoji „Laguna“ pajėgs varžytis su tokiais prestižiniais modeliais kaip 3 serijos BMW, C klasės „Mercedes-Benz“ ar „Audi A4“.
„Sanford Bernstein“ analitikas Stephenas Cheethamas mano, kad 6% pelno marža „Renault“ yra gan realus tikslas, nes 2004 m. šiam gamintojui pavyko pasiekti 5,3%. Be to, bendrovei turėtų padėti ir naujos kartos „Megane“ pasirodymas. Kita vertus, S.Cheethamas pridūrė, kad 6% maržą bus sunku išlaikyti ir tai veikiausiai bus tik laikinas pikas.
Š iemet „Renault ketina pristatyti penkis naujus modelius: „Logan“ furgoną, „Twingo“, „Laguna“ sedaną ir universalą bei Pietų Korėjos padalinio „Samsung Motors“ gaminamą pereinamąjį modelį.
Vasaris 23, 2007 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą