„Peugeot“ nemažai tikisi išnaujojo 3008 modelio

Prancūzijos automobilių gamintojas „PSA/Peugeot-Citroen“ tikisi, kad naujas „Peugeot 3008“ modelis sustiprins kompaktinių automobilių gamą ir sudomins kompaktinių visureigių bei vienatūrių pirkėjus. 3008 yra jau trečiasis keturženklį numerį turintis „Peugeot“ modelis: anksčiau pasirodė mažas vienatūris 1007 bei visureigis 4007. Keturženkliais numeriais gamintojas žymi netradicinius modelius, kurie pozicionuojami greta įprastinių triženklius pavadinimus turinčių automobilių, šiuo atveju, 107, 308 bei 407. Gamintojas 3008 vadina pereinamuoju modeliu (crossover), turinčiu vienatūrio ir visureigio bruožų.

“Peugeot 3008″

„Peugeot“ atstovas spaudai Christophe Chateau teigė, jog su 3008 buvo siekiama pirkėjams suteikti daugiau pasirinkimo laisvės. Š io modelio pardavimai prasideda š.m. balandžio mėnesį. Prancūzijos gamintojas tikisi, kad 3008 netaps rimtu vienatūrio 308SW varžovu ir planuoja, kad jų kanibalizacija neviršys 20%. Išpradžių 3008 buvo numatomos 100 tūkst. vnt. metinės pardavimų apimtys, tačiau smarkiai smukus rinkai gamintojas šia prognozę sumažino.

3008 yra sukurtas „PSA/Peugeot-Citroen“ kompaktinių automobilių platformos P2 pagrindu. Tai paskutinis ilgamečio PSA dizainerio Gerardo Welterio sukurtas „Peugeot“ modelis. G.Welteris išbendrovės pasitraukė 2007 m.

3008 bazė yra tokia pati kaip ir 308 (261 cm), tačiau naujasis modelis yra 13,9 cm aukštesnis. Jo ilgis siekia 437 cm, plotis – 184 cm, aukštis – 164 cm. Kurdamas šį modelį gamintojas daug dėmesio skyrė jo funkcionalumui, dėl to 3008 rasime kintamo aukščio bagažinės grindis, į dvi dalis padalintą bagažinės dangtį bei modernią galinių sėdynių nulenkimo sistemą, leidžiančią sukurti išties didelę erdvę kroviniams vežti.

“Peugeot 3008″

P2 platforma išesmės nepritaikyta keturių varomų ratų transmisijai, tad 3008 turės tik priekinių varomų ratų pavarą. Tiesa, šį trūkumą gamintojas bando kompensuoti pažangia ESP sistema, leidžiančia pasirinkti tinkamiausią išpenkių siūlomų režimų. 3008 projekto vadovė Anne-Sophie Meilhac tikina, kad ši sistema leidžia įveikti ir slidžią bekelės dangą. Gamintojas žada, kad jau 2011 m. pasirodys hibridinė versija su papildomu elektriniu varikliu, kuris varys galinius ratus.

3008 bus komplektuojamas su 1,6 ltr. (120 arba 150 AG) benzininiu ir 1,6 ltr. (110 AG) bei 2,0 ltr. (150 arba 163 AG) dyzeliniais varikliais. Lietuvoje „Peugeot 3008“ debiutuos paskutinį balandžio savaitgalį vyksiančioje ALT parodoje.

Balandis 23, 2009   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: