
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
“Peugeot” jau sumažino 1007 gamybos planus
Praėjus vos pusmečiui po “Peugeot 1007″ debiuto, gamintojas smarkiai sumažino šio modelio gamybos apimtis, nes jo pardavimai nepateisino lūkesčių. Dabar “PSA/Peugeot-Citroen” netoli Paryžiaus esančioje Poissy gamykloje kasmet rengiasi pagaminti po 70 tūkst. 1007 modelio automobilių, tuo tarpu išpradžių buvo planuojama per metus pagaminti net 130 tūkst. vnt. Sumažinusi gamybos apimtis PSA atleis 550 laikinai priimtų darbuotojų, o dar 150 darbininkų perkels į kitas vietas.
“Peugeot” atstovas spaudai teigė, kad viena išpagrindinių 1007 modelio problemų yra aukšta kaina. Nepriklausomas rinkodaros konsultantas Georges Chetochine tvirtina, jog “Peugeot” suklydo manydamas, kad modelio sėkmę gali lemti viena išskirtinė jo savybė – vietoje ketverių įprastinių durų “Peugeot 1007″ turi dvejas plačias stumdomas duris. Pasak G.Chetochine, žmonės perka ne duris, o automobilį.
Nekaip sekasi ir kito Prancūzijos gamintojo “Renault” priešmetus pristatytam “Modus” automobiliui. Š io gan nepigaus modelio gamybos apimtys per paskutinius 14 mėnesių buvo mažinamos net tris kartus. Dabar per dieną pagaminama 560 “Modus” automobilių, nors išpradžių gamintojas planavo pagaminti net 1,300 vnt.
1007 ir “Modus” nesėkmės skaudžiai atsiliepia Prancūzijos gamintojams, kurie praeitų metų Paryžiaus parodoje šiuos modelius pristatė kaip revoliucinę naujovę. “Renault” ir PSA kol kas niekaip nepavyksta padidinti mažų automobilių maržų. Tik debiutavę “Peugeot 1007″ ir “Renault Modus” Vakarų Europoje kainavo maždaug po 13 tūkst. eurų (45 tūkst. Lt), tuo tarpu naująjį “Renault Clio” galima įsigyti už 11,800 eurų (40,700 Lt), o “Peugeot 107″ – už 9 tūkst. eurų (31 tūkst. Lt).
Suviliotos didelio visureigių populiarumo “Renault” ir PSA planuoja jau 2007 m. pristatyti pirmuosius prancūziškus visureigius.
Gruodis 2, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą