
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Per penkis mėnesius BMW pardavė daugiau kaip 500 tūkst. automobilių
Gegužę Vokietijos prestižinių automobilių gamintojo BMW pardavimai išaugo 7,5% iki 113,626 vnt.: BMW markės pardavimai padidėjo 6,4% iki 96,061 vnt., o „Mini“ – išaugo 14,2% iki 17,511 vnt. „Rolls-Royce“ vienintelio modelio „Phantom“ pardavimai sumažėjo 15,6% iki 54 vnt.
Per pirmus penkis šių metų mėnesius BMW grupė realizavo net 517,184 automobilius arba 8,4% nei pernai per tą patį laikotarpį. Prie gerų šio gamintojo rezultatų daug prisidėjo neslūgstanti visureigio X3 bei 1 serijos modelio paklausa.
Pristatęs daug naujų modelių BMW šiuo metu lenkia seną savo varžovą „Mercedes Car Group“, o naujasis 3 serijos modelis gali padėti BMW šiemet pagaliau aplenkti „Mercedes-Benz“ ir tapti populiariausia pasaulyje prestižine marke. Nuo debiuto kovo mėnesį BMW jau pardavė 40,834 naujuosius „trečiukus“.
Gegužę „Mercedes“ grupės pardavimai smuko 5,8% iki 96,400 vnt., o „Audi“ išaugo apie 14% ir viršijo 72 tūkst. vnt. „Volkswagen“ valdomai prestižinei „Audi“ markei pastaruoju metu sekasi kur kas geriau nei „Mercedes-Benz“ ir ji tampa vis grėsmingesnė BMW varžovė.
Birželis 15, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą