
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Padangų rinkos “pyragas” – suraikytas
Trys didžiausi padangų gamintojai – „Michelin“, „Bridgestone“ ir „Goodyear“ – pernai užėmė net 54,1% pasaulinės padangų rinkos. Vis dėlto analitikai įspėja, kad norėdamas išsaugoti savo pozicijas „Michelin“ turėtų aktyviau veikti Azijoje bei užkirsti kelią į Senojo žemyno rinką besiveržantiems Japonijos ir Pietų Korėjos padangų gamintojams. Paryžiuje veikiančio „Societe Generale“ banko finansų analitikas Ericas-Alainas Michelis tikina, kad „Michelin“ turėtų siekti geresnio regionų balanso. Pasak analitiko, pirmaujantiems regionams (Europai, Š iaurės Amerikai ir Azijai) turėtų tekti po trečdalį „Michelin“ pardavimų, todėl Rytų rinkoms reikėtų skirti daugiau dėmesio. Pernai 49% „Michelin“ parduotų padangų buvo realizuota Europoje, 36% - Š iaurės Amerikoje, o likę 15% - Azijoje, Pietų Amerikoje, Afrikoje ir Artimuosiuose Rytuose. Prancūzijos padangų gamintojas neatskleidžia, kokia pardavimų dalis tenka Azijai.
Tuo tarpu Azijos bendrovės ketina plėstis Senojo žemyno rinkoje. Pavyzdžiui, Pietų Korėjos gamintojas „Hankook“ į naujos gamyklos statybą Dunaujvaros mieste Vengrijoje investuos 500 mln. eurų (1,726 mln. Lt). Apie 70 km į pietus nuo sostinės Bukarešto nutolusi gamykla bus atidaryta jau kitąmet, o jos pajėgumai sieks 10 mln. padangų per metus.
„Eurostaf“ analitikas Patrickas Chironas tvirtina, kad konkurencija padangų rinkoje vis didėja. Itin rimtas „Michelin“ varžovas yra antroje vietoje esantis Japonijos gamintojas „Bridgestone“. Š i bendrovė grėsminga ne tik dėl nedaug mažesnės rinkos dalies, bet ir dėl turimų modernių technologijų. E.A.Michelis mano, kad siekdamas atsiplėšti nuo savo varžovų „Michelin“ turėtų skirti daugiau dėmesio naujų technologijų kūrimui. Be to, Prancūzijos bendrovei vertėtų didinti gamybos apimtis šalyse, kurios pasižymi pigesne darbo jėga, ir taip sumažinti gamybos kaštus.
Rugpjūtis 2, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą