
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
“Opel” darbuotojai nesutinka su išanksto sutartu darbo vietų sumažinimu
Bochumo mieste (Vokietija) esančios “Opel” gamyklos darbuotojų taryba motyvuodama didelėmis gamybos apimtimis pareikalavo, kad gamintojas atleistų mažiau darbuotojų nei buvo sutarta. Bochumo gamyklos darbuotojų tarybos vadovas Raineris Einenkelis tvirtino, kad “Astra” ir “Zafira” modelių gamybos apimtys yra itin didelės, todėl reiktų peržiūrėti kovo mėnesį pasiektą susitarimą.
“Opel” šiuos reikalavimus atmetė. Vokietijos gamintojo atstovas spaudai Andreas Grafas Paschmas tikino, kad susitarimas bus įvykdytas ir nesirengiama daryti jokių nuolaidų.
Pagal minėtą susitarimą turėtų būti atleista 2,800 Bochumo gamyklos darbininkų, tačiau profsąjunga tikina, kad savo noru išeiti išdarbo sutikusių 1,800 žmonių visiškai pakanka.
“Opel” darbuotojų tarybos vadovas Klausas Franzas sutiko, kad etatų mažinimas yra itin sudėtingas procesas, tačiau tvirtino, kad tai neturėtų sukelti rimto gamintojo ir darbuotojų konflikto.
Pareitų metų spalį reaguodami į “Opel” planus, atleidus penktadalį darbuotojų, metinius kaštus sumažinti 500 mln. eurų (1,726 mln. Lt) Bochumo darbininkai surengė trumpą nesankcionuotą streiką.
“General Motors” Europos padalinys savanoriško išėjimo išdarbo, priešlaikinio išleidimo į pensiją bei perkvalifikavimo programomis siekia atleisti net 12 tūkst. darbuotojų. “General Motors Europe” nuo pat 1999 m. veikia nuostolingai.
Š ių metų kovą mainais į nuolaidas tariantis dėl atlyginimų ir darbo sąlygų “Opel” pažadėjo iki 2010 m. neuždaryti Bochumo ir kitų dviejų Vokietijoje esančių gamyklų.
Rugsėjis 27, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą