Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Nissan“ smarkiai sumažino 370Z modelio pardavimų prognozę
Dėl ekonomikos nuosmukio Japonijos automobilių gamintojas „Nissan Motor“ smarkiai sumažino sportiškojo 370Z modelio pardavimų prognozę. Anksčiau bendrovė planavo per metus parduoti 30 tūkst. 370Z, išjų trečdalis turėjo tekti Europos rinkai. „Nissan“ Europos padalinio produktų strategijos ir planavimo vadovas Thomas Ebelingas pastebi, kad šio modelio pardavimai bus mažesni nei tikėtasi, nes krizės metu nedaug žmonių susiruošia pirkti sportišką automobilį. Anot jo, šio rinkos segmento automobilius nuosmukis palietė labiau nei kitų segmentų modelius, tad 370Z metinė pardavimų prognozė sumažinta net triskart – iki 10 tūkst. vnt.
“Nissan 370Z”
Didžioji dalis 370Z turėtų būti realizuota JAV rinkoje, o Europoje ketinama per metus parduoti apie 3 tūkst. šių galingų kupė ir roadsterių. Tikimasi, kad 370Z Europoje sulauks didesnio dėmesio nei jo pirmtakas 350Z. Nuo debiuto 2002 m. „Nissan Motor“ pardavė 163 tūkst. 350Z automobilių. Anot T.Ebelingo, Europai teko apie 15% šio kiekio, o beveik visa likusi dalis – JAV rinkai. Tuo tarpu naujojo 370Z pardavimų pasiskirstymas turėtų būti kitoks: 30% turėtų sudaryti Senojo žemyno rinka, o likusius 70% – JAV.
Liepos mėnesį Europoje debiutuosiantis 370Z kainuos apie 40 tūkst. eurų (138 tūkst. Lt). Japonijos gamintojas tikisi, kad šis modelis pajėgs varžytis su prestižiniais vokiškais modeliais „Audi TT“, BMW Z4, „Mercedes-Benz SLK“ ir „Porsche Cayman“. T.Ebelingas pripažino, kad su 370Z gamintojas orientuojasi į „Cayman“ modelį ir siekia pasiūlyti pirkėjams daugiau galios už patrauklią kainą.
“Nissan 370Z”
Vokietijoje „Nissan 370Z“ kainuos nuo 38,900 eurų (134,314 Lt), t.y. gerokai mažiau nei „Porsche Cayman“, už kurį teks pakloti bent 49,831 eurą (172,056 Lt). Siekdamas pritraukti naujų pirkėjų gamintojas kiek pakoregavo šio modelio parametrus: dėl trumpesnio ir žemesnio kėbulo 370Z tapo stabilesnis ir geriau valdomas, o panaudojus aliuminį ir tąsų plieną pavyko padidinti kėbulo standumą ir 32 kg sumažinti svorį. Be to, automobilis komplektuojamas su septynių laipsnių automatine pavarų dėže ir nauju 3,7 ltr. V-6 (331 AG) benzininiu agregatu, kuris sutinkamas ir beveik visuose „Infiniti“ modeliuose. „Nissan“ nepamiršo patobulinti ir šio modelio interjero.
Gegužė 25, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą