
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Nissan“ pradeda „Leaf“ metų trukmės rinkodaros kampaniją
„Nissan Motor“ vadovas Carlosas Ghosnas Los Andžele (JAV) pristatydamas metus truksiančią „Leaf“ modelio reklamos kampaniją tvirtino, jog viena pirmųjų pristatydama masinį elektrinį automobilį Japonijos bendrovė įgaus pranašumą. C.Ghosnas neabejoja, kad elektriniai automobiliai sulauks pirkėjų susidomėjimo, ir tvirtina, kad bus nesunku pasiekti ir netgi viršyti prezidento Baracko Obamos lūkesčius iki 2015 m. JAV keliuose turėti 1 mln. elektromobilių.
“Nissan Leaf”
C.Ghosnas prognozuoja, kad prasidėjusi masinė elektrinių automobilių gamyba paskatins baterijų technologijų naujoves, kurios savo ruožtu leis sumažinti kaštus ir dar labiau padidins elektromobilių populiarumą. Vadovas tikina, kad „Leaf“ nebus daug brangesnis už įprastinius kompaktinius automobilius, tačiau „Nissan Motor“ dar neapsisprendė dėl „Leaf“ prekybos būdo: ar baterija bus parduodama kaip automobilio dalis, ar už tam tikrą mokestį bateriją pirkėjams reikės nuomotis išgamintojo. Baterijos nuomos variantas leistų pirkėjams laikui bėgant ją atsinaujinti, tad C.Ghosnas palaiko būtent nuomos variantą, kuomet „Leaf“ būtų parduodamas be baterijos.
„Nissan Motor“ į Smyrnos mieste Tenesio valstijoje esančios gamyklos plėtrą ketina investuoti 2 mlrd. dolerių (4,8 mlrd. Lt), per metus čia ketinama pagaminti 150 tūkst. „Leaf“ automobilių. Be to, čia bus statoma ir nauja ličio jonų baterijų gamykla, kuri kasmet galės pagaminti po 200 tūkst. baterijų.
“Nissan Leaf” įkrovimo lizdas
Siekdamas pranešti pirkėjams apie po metų įvyksiantį šio modelio debiutą gamintojas pradeda turą, kurio metu ketina aplankyti 21 JAV miestą. Tiesa, jis turi tik vieną demonstracinį „Leaf“ prototipą, kurio interjeras yra baltas, tad į šį modelį įsėsti bus leidžiama toli gražu ne visiems norintiems. „Leaf“ prototipas savo buvimo vietą keis kone kasdien, jis turėtų aplankyti koledžų miestelius, prekybos centrus, valstybines įstaigas ir daugelį kitų masinio susibūrimo vietų.
C.Ghosnas mano, kad šis „Leaf“ turas turėtų pakeisti žmonių požiūrį. Jis viliasi, kad šiam modeliui reklamos nereikės ir jis bus pelningas. „Nissan Motor“ kartu su savo aljanso parteriu „Renault“ planuoja sukurti po keturis elektrinius modelius. C.Ghosnas, kuris yra ir „Renault“ vadovas, teigė, jog JAV, Europoje ir Japonijoje abu gamintojai ketina sukurti pusės milijono elektrinių automobilių ir jų baterijų bendrus gamybos pajėgumus.
Gruodis 29, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą