
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Nissan“ aplenkė „Toyota“ ir tapo geriausiai perkama Azijos marke Europoje
„Automotive News Europe“ praneša, kad, pagal pirmojo šių metų pusmečio duomenis, „Nissan“ aplenkė „Toyota“ ir tapo Europoje geriausiai perkama Azijos marke. Prie „Nissan“ sėkmės daugiausiai prisidėjo sėkmingas „Qashqai“ modelis bei išaugę pardavimai pagrindinėse rinkose – Vokietijoje, Prancūzijoje ir Didžiojoje Britanijoje. Tuo tarpu „Toyota“ rezultatus blogina smunkantys pardavimai Vokietijoje.
“Nissan Qashqai”
„Nissan“ Europos padalinio pardavimų ir rinkodaros vadovas Guillaume’as Cartier savo pranešime teigė, kad šis išsiveržimas į pirmą vietą yra istorinis momentas visiems, susijusiems su „Nissan“ veikla. Dar birželio mėnesį interviu tam pačiam „Automotive News Europe“ G.Cartier tvirtino, kad jis siekia ne tik iki 2016 m. aplenkti „Toyota“ Europoje, bet ir išsaugoti veiklos pelningumą ir tapti labiausiai geidžiama Azijos marke pagal produktus ir aptarnavimą. „Toyota“ dar 1998 m. aplenkė „Nissan“ ir tapo populiariausia japoniška marke Europoje, tačiau „Nissan“ siekė susigrąžinti lyderio titulą ir paskutinius penkerius metus šios markės pardavimai Senajame žemyne vis augo.
“Nissan X-Trail”
Europos automobilių gamintojų asociacijos ACEA duomenimis, pirmąjį šių metų pusmetį „Nissan“ registravimas Europoje išaugo 21,0% iki beveik 304 tūkst. vnt., o rinkos dalis padidėjo iki 4,1%. „Toyota“ registravimas per tą patį laikotarpį padidėjo 4,2% iki beveik 294 tūkst. vnt., o rinkos dalis sumažėjo iki 4,0%. Vokietijoje pirmąjį pusmetį „Nissan“ registravimas išaugo beveik 10% iki 35 tūkst. vnt., tuo tarpu „Toyota“ smuktelėjo 7% iki 33 tūkst. vnt. Prancūzijoje „Nissan“ išaugo 12% iki 40 tūkst. vnt., o „Toyota“ augimo tempas buvo mažesnis: +8% iki 37 tūkst. vnt. Galiausiai Didžiojoje Britanijoje „Nissan“ registravimas šoktelėjo net 17% iki 83 tūkst. vnt., o „Toyota“ čia paaugo 4% iki 54 tūkst. vnt.
Prie „Nissan“ pozicijų stiprėjimo daugiausiai prisideda puikūs naujojo „Qashqai“ rezultatai: „JATO Dynamics“ duomenimis, šis visureigis sausio-gegužės mėnesiais sudarė net 41% visų „Nissan“ pardavimų.
Rugpjūtis 26, 2015 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą