
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Nepaisant augančių pardavimų, „Toyota Motor“ pelnas beveik nepakito
Nepaisant išaugusių pardavimų, „Toyota Motor“ grynasis pelnas kovo 31 d. pasibaigusiais finansiniais metais padidėjo mažiau nei tikėtasi – tik 0,8% iki 1,170 mlrd. jenų (29,9 mlrd. Lt). Buvo manoma, kad jis sieks 1,203 mlrd. jenų (30,7 mlrd. Lt). „Toyota“ grupės veiklos pelnas padidėjo 0,3% iki 1,670 mlrd. jenų (42,6 mlrd. Lt), tuo tarpu „Reuters Estimates“ prognozavo apie 1,744 mlrd. jenų (44,5 mlrd. Lt).
„Toyota“ grupės pardavimų pajamos išaugo 7,3% iki 18,550 mlrd. jenų (473,3 mlrd. Lt), o pardavimų apimtis padidėjo net 10% iki rekordinio kiekio – 7,408 mln. automobilių.
Japonijos automobilių gamintojas pranešė, kad dėl planuojamų didelių išlaidų gamybos plėtimui bei tyrimų ir diegimo darbams šiemet pelnas gali sumažėti. Bendrovė prognozuoja, kad šių metų „Toyota“ markės grynasis pelnas bus 5,5% mažesnis.
Kiti Japonijos gamintojai „Honda“ ir „Nissan“ paskelbė praeitais finansiniais metais taip pat dirbę pelningai, tačiau dėl išaugusių plieno kainų ir padidėjusios konkurencijos išlaikyti tokį pat augimo tempą šiemet bus sudėtinga.
Japonijos gamintojams sekasi kur kas geriau nei jų varžovams JAV, nes Japonijos bendrovės šioje rinkoje siūlo vis daugiau visureigių bei pikapų. „Toyota“ yra pelningiausias automobilių gamintojas pasaulyje, o pagal pardavimų apimtis kol kas nusileidžia tik „General Motors“. „Toyota“ auga beveik visose pagrindinėse rinkose ir artėja prie savo tikslo netrukus parduoti net 8,5 mln. automobilių.
Praeitą mėnesį šis gamintojas paskelbė planuojantis didinti gamybos pajėgumus Rusijoje, Tailande ir Indonezijoje bei svarstantis galimybę statyti jau septintą gamyklą už Atlanto. Tuo tarpu JAV automobilių gamintojai mažina gamybos apimtis.
Japonijos gamintojo vadovai baiminasi, kad sėkminga „Toyota“ veikla JAV gali sukelti neigiamą šios šalies politikų reakciją, nes dėl to kenčia vietiniai automobilių gamintojai. Vis dėlto tikimasi, kad šiais finansiniais metais pardavimai JAV rinkoje išaugs 7% iki 2,43 mln. vnt.
„Toyota“ prognozuoja, kad pardavimai Europos, Japonijos ir kitose rinkose augs ir toliau, o 2006 m. kovo 31 d. pasibaigsiančiais finansiniais metais pasauliniai pardavimai išaugs 6% iki 7,85 mln. vnt.
Gegužė 25, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą