
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujosios „Lada“ bus kuriamos „Dacia Logan“ platformos pagrindu
Didžiausias Rusijos automobilių gamintojas „AvtoVAZ“ už teisę kuriant naujus „Lada“ modelius panaudoti „Logan“ platformą ir variklius Prancūzijos bendrovei „Renault“ sumokės 220 mln. eurų (760 mln. Lt). Š i suma susideda išdviejų dalių: 100 mln. eurų (345 mln. Lt) bus sumokėti už B0 platformos, kurios pagrindu gaminami „Logan“ ir „Sandero“ modeliai, licenziją, o likę 120 mln. eurų (414 mln. Lt) Prancūzijos gamintojui atiteks už dviejų jo variklių naudojimą būsimuose „Lada“ modeliuose.
“Lada” surinkimo linija
Š is licencijavimo susitarimas yra pirmasis rimtas „Renault“ ir „AvtoVAZ“ bendradarbiavimo žingsnis. Š ių metų vasario mėnesį Prancūzijos gamintojas už 1 mlrd. dolerių (2,7 mlrd. Lt) įsigijo 25% „AvtoVAZ“ akcijų paketą. Sparčiai augančioje Rusijos rinkoje „Lada“ vis dar užima lyderės poziciją, tačiau pastaruoju metu jos rinkos dalis vis mažėjo, nes vis daugiau rusų mieliau renkasi modernesnius automobilius, pavyzdžiui, „Chevrolet“ ar „Ford“.
„CSM Woldwide“ atstovas Markas Fulthorpe,as pastebi, kad „Lada“ pozicijos vis silpnėja ir markė neišnaudoja augančios rinkos galimybių, nes negali pasiūlyti pirkėjų poreikius atitinkančių produktų. Partnerystė su „Renault“ Rusijos gamintojui turėtų padėti sukurti modernių modelių, galinčių varžytis su vakarietiškais automobiliais. Manoma, kad pirmieji kartu su „Renault“ sukurti „Lada“ modeliai gali pasirodyti 2011 m.
“Lada” surinkimo linija
Bendradarbiavimas su „AvtoVAZ“ Prancūzijos bendrovei reikalingas norint įgyvendinti ambicingus pardavimų ir pelningumo planus. 2005 m. pradžioje „Renault“ vadovo Carloso Ghosno paskelbtame strateginiame plane numatyta iki 2009 m. pasiekti 3,3 mln. vnt. pardavimus bei 6% veiklos maržą. 2005 m. gamintojo pardavimai sudarė 2,5 mln. vnt., o veiklos marža siekė tik 3,2%. Smarkiai smukus pardavimams pagrindinėje Europos rinkoje C.Ghosnas buvo priverstas planą sumažinti iki 3,0 mln. vnt.
„Renault“ jau paskyrė keturis savo vadovus į pagrindinius postus „AvtoVAZ“ valdyboje, kurią sudaro 12 asmenų. Be to, Prancūzijos bendrovė planuoja didinti Toljačio gamyklos veiklos apimtis. Š ios „AvtoVAZ“ gamyklos pajėgumai siekia 725 tūkst. automobilių per metus. Pagal pasiektą susitarimą, „Renault“ teiks technologinę pagalbą kuriant bei gaminant naujus „Lada“ modelius.
Spalis 27, 2008 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą