Naujos kartos „Toyota Prius“ yra ekonomiškesnis ir geriau valdomas

Šį mėnesį „Toyota“ pristatė ketvirtosios kartos „Prius“ modelį, kuris, anot gamintojo, yra ne tik ekonomiškesnis, bet ir erdvesnis bei geriau valdomas. Teigiama, kad nauja mažesnė ir lengvesnė hibridinė sistema leis iki 18% sumažinti degalų sąnaudas, o talpesnės baterijos leis įveikti didesnį atstumą nenaudojant benzino. Anot „Toyota“, „Prius“ bus taupiausias modelis savo klasėje tarp automobilių, kurių negalima įkrauti iš elektros tinklo. Tiesa, Japonijos gamintojas kol kas neskelbia naujos kartos „Prius“ variklio duomenų, jie turėtų paaiškėti prieš spalio mėnesį vyksiančią Tokijo automobilių parodą. „Toyota“ atstovas spaudai leidiniui „Automotive News“ atskleidė, kad naujojo „Prius“ degalų sąnaudos turėtų būti apie 4,3 ltr./100 km (pagal JAV metodiką).

“Toyota Prius”

„Toyota“ JAV padalinio vadovas Billas Fay’us teigė, jog „Prius“ modelis tapo hibridinių automobilių etalonu, o naujos kartos „Prius“ žengia dar toliau siūlydamas išraiškingą išvaizdą bei smagų valdymą. Anot jo, anksčiau tai buvo tiesiog racionalus pirkinys siekiant sutaupyti degalų, tačiau dabar „Prius“ siūlys kur kas daugiau.

“Toyota Prius”

Naujasis „Prius“ yra pirmasis modelis, sukurtas naujos modulinės architektūros pagrindu (Toyota New Global Architecture, TNGA). Gamintojas skelbia, kad ši architektūra leido sužeminti „Prius“ svorio centrą ir taip pagerino jo valdymą. Be to, naudojant daug tvirto plieno padidėjo kėbulo standumas. Ketvirtosios kartos „Prius“ turi ir naują dvigubų svirčių galinę pakabą.

“Toyota Prius”

Nors naujo modelio ratų bazė liko tokia pati kaip dabartinio „Prius“ (270 cm), automobilis tapo 6 cm ilgesnis, 1,5 cm platesnis bei 2 cm žemesnis. Anot gamintojo, tai leido padidinti keleiviams ir bagažui skirtą erdvę.

„AutoPacific“ analitikas Dave’as Sullivanas „Automotive News“ pastebėjo, jog „Prius“ visuomet buvo modelis, kuris pats nusistato savitą dizaino kryptį. Anot jo, šis modelis neprimena jokios kitos „Toyota“, nes iš esmės yra atskira markė. Nuo debiuto 1997 m. parduota daugiau kaip 3,5 mln. „Prius“, ir „Edmonds.com“ atkreipia dėmesį, jog šis vardas yra puikiai atpažįstamas tarp ekologija susirūpinusių vairuotojų ir gali pasigirti vienais lojaliausių pirkėjų.

“Toyota Prius” salonas

Žiniasklaidoje pasirodė pranešimų, kad be įprastinio „Prius“ bus siūloma ir „Eco“ versija, kuri bus dar taupesnė ir turės kiek kitokią išvaizdą, tačiau „Toyota“ neatskleidžia, ar ji bus pigesnė, ar brangesnė už bazinį modelį.

Rugsėjis 22, 2015   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"