
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujoji BMW gamykla Leipcige simbolizuoja gamybos slinktį Rytų kryptimi
Oficialiai atidarydama naują gamyklą Leipcige, buvusios VDR teritorijoje, BMW tęsia gamybos perkėlimo į pigesne darbo jėga pasižyminčius rytinius regionus tendenciją.
Dar 2001 m. BMW nusprendė į Leipcigo gamyklą investuoti 1,3 mlrd. eurų (4,5 mlrd. Lt). Š ių metų kovo mėnesį šioje gamykloje buvo pradėti gaminti 3 serijos modeliai. Š iuo metu gamykla per dieną pagamina 170 automobilių, o palaipsniui gamybos apimtys turėtų išaugti iki 650 vnt. per dieną. Š i gamykla sukurs apie 5,500 naujų darbo vietų.
Naujosios gamyklos atidarymo ceremonijoje dalyvavo ir Vokietijos kancleris Gerhardas Schroederis. Leipcigo gamykla turi važiuoklių gamybos, automobilių dažymo ir surinkimo cechus bei tiekimo centrą.
Automobilių gamintojai perkelia gamybą į Rytų Vokietiją, nes čia pigesnė kvalifikuota darbo jėga, gera infrastruktūra ir gilios automobilių gamybos tradicijos. Be to, Vokietijos vyriausybė remia rytinėje šalies dalyje įsikuriančias bendroves – pavyzdžiui, BMW už Leipcigo gamyklą gavo 360 mln. eurų (1,243 mln. Lt) subsidiją.
Taip Vokietija konkuruoja su dar pigesnėmis šalimis, tokiomis kaip Čekija ar Slovakija, kur pastaruoju metu statoma vis daugiau automobilių gamyklų. Geriausiai pasaulyje apmokami Vokietijos darbininkai siekdami sukurti darbo vietas Leipcige turėjo padaryti nemažų nuolaidų – jie sutiko dirbti daugiau ir gauti maždaug 20% mažesnį atlyginimą nei jų kolegos pagrindinėje BMW gamykloje Bavarijoje. Be to, jie sutiko ir su daug lankstesnėmis darbo sąlygomis – priklausomai nuo automobilių paklausos, gamykla gali dirbti nuo 60 iki 140 valandų per savaitę. Tokiu atveju darbininkams nebūtų mokama už viršvalandžius.
Vokietijos automobilių pramonės asociacijos VDA teigimu, po šalies suvienijimo į rytinę jos dalį automobilių gamintojai investavo apie 9 mlrd. eurų (31 mlrd. Lt). Čia įsikūrė septyni automobilių gamintojai ir daugiau kaip 700 jų tiekėjų. Išviso automobilių sektoriuje buvo sukurta daugiau kaip 45 tūkst. darbo vietų.
Sportinių automobilių gamintojas „Porsche“ rytinėje Saksonijos žemėje atidarė 127 mln. eurų (439 mln. lt) kainavusią futuristinę gamyklą. Š ios žemės sostinėje Drezdene esančioje stiklinėje gamykloje „Volkswagen“ gamina prestižinius „Phaeton“ sedanus.
Saksonija turi gilias automobilių gamybos tradicijas. Š ioje žemėje esančiame Zwickau mieste 1904 m. gamyklą atidarė „Audi“ įkūrėjas Augustas Horchas. Drezdeno, Leipcigo ir Zwickau trikampis buvo svarbus Vokietijos pramonės centras. Komunistinės okupacijos metais Zwickau mieste buvo gaminamas garsusis „Trabant“.
Gegužė 26, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Komentarai
arturas
Sveiki. BMW tikrai patvarus automobiliai, teigiu, nes tuo išitikinau. Buvo mineta Rytų Vokietijoje pigesne klasifikacija, bet pigesnes klasifikaciojos auto prasteja. BMW e38 yra dauguma su rudimis tai cia nuo 95 metu jau. O palyginus BMW e23 nuo 83m daug tvirtesni automobilai ir patvaresni. palyginus su naujasnios laidos 7 klases. jai rinktis as pasirinkciau BMW e23. Skoniuj sesiginciju.
Parašykite komentarą