
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Nauji ES pasiūlymai pėsčiųjų saugumui sugriežtins reikalavimus stabdžiams
Gali būti, kad jau nuo 2008 m. automobilių gamintojai savo modelius turės komplektuoti su pagalbine sistema, kuri avariniu atveju visu pajėgumu įjungtų stabdžius. Š i aktyvaus saugumo priemonė yra įtraukta į antros pakopos ES pėsčiųjų saugumo reikalavimų projektą.
Pasak EK pareigūnų, atlikus tyrimą paaiškėjo, kad antrosios pakopos reikalavimų kol kas techniškai neįmanoma įvykdyti, todėl gamintojams gali būti leista naudoti aktyvias susidūrimo prevencijos sistemas, kurios sumažintų avarijose sužeidžiamų pėsčiųjų skaičių.
Europos automobilių gamintojų asociacijos ACEA atstovas spaudai Alfredo Filippone tvirtino, kad aktyvios saugumo sistemos yra daug geriau už pasyvias, nes visų svarbiausia yra išvengti susidūrimo.
Pirmosios pakopos ES pėsčiųjų saugumo reikalavimai įsigalioja š.m. spalio 1 d., o antrosios pakopos – 2010 m. rugsėjo 1 d. Pasiūlymo projekte nenumatoma keisti nei vieno pirmosios pakopos reikalavimo. Abiejų pakopų taisyklės numato, kad gamintojai turi pakeisti priekinę automobilio dalį taip, jog tarp variklio gaubto ir vadinamųjų kietųjų taškų (radiatoriaus ar variklio) būtų daugiau smūgį sugeriančios erdvės.
Š altinis Europos Komisijoje tvirtina, kad pernai atlikus tyrimą paaiškėjo, jog realiausias būdas įgyvendinti antrosios pakopos saugumo reikalavimus yra naudoti pagalbines stabdžių sistemas bei paskatinti gamintojus diegti aktyvias susidūrimų prevencijos priemones.
Pagrindinė problema yra tai, kad kol kas nei viena susidūrimo prevencijos sistema nėra pakankamai patikima, kad galėtų pakeisti pasyvias saugumo priemones. Vis dėlto „Siemens VDO Automotive“ tvirtina, kad jau po kelerių metų pasirodys sistemos, galinčios nustatyti neišvengiamą susidūrimą ir aktyvuoti stabdžius. Bendrovės atstovas spaudai Enno Pflugas pripažįsta, kad atpažinti pėsčiąjį reikia didelio pajėgumo procesoriaus.
Tuo tarpu radaru paremtas pagalbines stabdymo sistemas „Robert Bosch“ jau dabar tiekia „Audi A6“ ir A8 modeliams. Komponentų gamintojas pažadėjo, kad iki kitų metų pabaigos sukurs sistemą, kuri apie artėjantį susidūrimą perspės krestelėdama stabdžių pedalą.
„DaimlerChrysler“ džiugiai sutiko tokį antros pakopos reikalavimų projektą nes aktyviai protegavo pagalbinę stabdymo sistemą, o „Toyota Europe“ atstovas spaudai Colinas Hensley tvirtino, kad gamintojas nepriklausomai nuo ES reikalavimų įdiegs aktyvias saugumo sistemas, kai tik tai bus įmanoma.
Rugpjūtis 22, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą