
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Nauji Chevrolet išardomi Lenkijoje ir vėl surenkami Ukrainoje
Ką daryti, norint išvengti į Ukrainą importuojamiems automobiliams taikomo muito? Atsakymas labai paprastas: automobilį reikia išardyti, pervežti dalimis ir po to vėl surinkti. Automobilių gamybos užbaigimas mažose rinkose yra gana dažnas reiškinys – siekdamos sukurti naujų darbo vietų šalys priimta tam tikrus įstatymus, o gamintojai, norėdami sumažinti kaštus, importuoja beveik surinktus automobilius bei keletą antraeilių komponentų, kurie vėliau vietoje sumontuojami į automobilį. Tuomet automobilis laikomas „pagamintu“ toje šalyje, o įvežamiems „komponentams“ taikomi gerokai palankesni muitų tarifai.
Pagal panašią schemą „Š koda“ renka automobilius Ukrainoje esančioje Solomonovo gamykloje. Tuo tarpu „Chevrolet“ automobiliai į šią šalį patenka gerokai komplikuotesniu būdu. Jiems tenka pabuvoti surinkimo, išardymo ir pakartotinio surinkimo gamyklose, sukarti nemažus atstumus jūriniais keltais ir autovežiais bei aplankyti tris automobilių gamintojus. „Chevrolet Aveo“ gaminami Bupyeongo mieste Pietų Korėjoje. Iščia per Icheono uostą jie plukdomi į Lenkijoje esantį Gdynės miestą. Tuomet jiems tenka sukarti dar 350 km iki Varšuvoje esančios FSO gamyklos, kur nuardomos ir supakuojamos aštuonios detalės. Po to „Aveo“ „komponentai“ keliauja į Ukrainą, kur Iljičivsko mieste esančioje „AvtoZAZ“ gamykloje vėl sumontuojamos minėtos aštuonios detalės ir automobiliai pristatomi šalies dileriams.
FSO ir „AvtoZAZ“ valdančios „UkrAVTO“ bendrovės atstovė Julija Mandžiuk teigia, jog FSO gamykla buvo pasirinkta dėl turimos modernios įrangos ir patirties. Į Ukrainą importuojamiems „Aveo“ „komponentams“ taikomas tik 5% muitas, tuo tarpu pilnai surinkti automobiliai apmokestinami net 25% tarifu.
Kitoje „AvtoZAZ“ gamykloje Zaporožėje „UkrAVTO“ išpilnų detalių komplektų renka Ukrainos ir kitų Rytų Europos šalių rinkoms skirtus „General Motors“ modelius. Š i gamykla, kitaip nei Iljičivsko, turi ir suvirinimo bei dažymo cechus.
Liepa 12, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Komentarai
Murat
This is a good general-interest post about ICT4D in LAC, but it’s not fsceoud. It refers to IDB’s past strategy on ICT4D (2006-2010), and does not highlight the new one. Nor does it refer to any appropriate documents for support. Moreover, it doesnb4t present an evaluation or assessment of the IDB’s past policy. Finally, the only links provided are to a short article in Wikipedia (about sectoral approaches) or a site about e-gov in India. It could provide more useful information on the present and upcoming situation about ICT4D in the region.
Parašykite komentarą