
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujasis „Volkswagen Polo“ yra didesnis ir turi daugiau įrangos
Vakarų Europos rinkoje kovo mėnesį debiutavęs naujos kartos „Volkswagen Polo“ yra didesnis bei geriau sukomplektuotas už savo pirmtaką, tačiau jo kaina pasikeitė labai nežymiai. Vokietijoje penktosios kartos „Polo“ trijų durų modelis kainuoja nuo 12,150 eurų (41,952 Lt), o ankstesnis modelis kainavo nuo 12,050 eurų (41,606 Lt). Verta pastebėti, kad į naujojo „Polo“ standartinę įrangą įtraukta elektroninė stabilumo sistema (ESP). Kol kas „Polo“ komplektuojamas su 1,2 ltr. (60 arba 70 AG) ir 1,4 ltr. (85 AG) benzininiais bei 1,6 ltr. (75 AG) dyzeliniu varikliais.
“Volkswagen Polo”
„Volkswagen“ automobilių kūrimo skyriaus vadovas Ulrichas Hackenbergas pastebi, kad kuriant naująjį „Polo“ gamintojas siekė pateikti pirkėjams geresnį ir ekonomiškesnį bei tik nežymiai brangesnį automobilį. „Polo“ išvaizdą sukūrė „Volkswagen“ dizaino šefo Walterio de Silvos vadovaujama komanda, tad jis kiek primena naująjį „Golf“ bei „Scirocco“.
“Volkswagen Polo”
Lyginant su ankstesniu modeliu, „Polo“ tapo 7,5% lengvesnis bei 3,2 cm platesnis ir 3,6 cm ilgesnis. Automobilio ilgis siekia 397 cm, plotis – 168 cm, aukštis – 149 cm, o ratų bazė – 247 cm. Gamintojas netrukus ketina pasiūlyti ir ekonomišką „Polo BlueMotion“ versiją, kuri, jo teigimu, bus ekologiškiausias penkiavietis dyzelinis automobilis. Išpradžių „Polo BlueMotion“ turės 1,6 ltr. (90 AG) dyzelinį agregatą, kurio degalų sąnaudos sieks vos 3,8 ltr./100 km, o CO2 emisija sudarys 96 g/km.
“Volkswagen Polo”
2010 m. ketinama pasiūlyti mažesnį trijų cilindrų 75 AG dyzelinį variklį su dviem turbinom, kurio degalų sąnaudos bus 3,3 ltr./100 km, o CO2 emisija sieks tik 87 g/km, t.y. 1 g/km mažiau už dyzelinį „Smart ForTwo“ bei 2 g/km mažiau už naująjį „Toyota Prius“. „Polo BlueMotion“ turės „stop-start“ bei stabdymo energijos regeneravimo sistemas, patobulintą aerodinamiką ir 1,5 cm pažemintą važiuoklę.
„JATO Dynamics“ duomenimis, pernai Europoje „Volkswagen“ pardavė 284,385 „Polo“, o 2007 m. – 300,973 vnt. Lietuvoje naujos kartos „Polo“ turėtų debiutuoti š.m. rudenį.
Balandis 21, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Komentarai
Nerijus
Tai labai grazus ir ekonomiskas automobilis.Man atrodo, kad naujasis polo savo klaseja sau lygiu neturi.As drisciau pasakyti, kad jis taps metu automobiliu netik lietuvoje bet ir europoja.Lauksim pasirodancio lietuvoje.
nesvarbu
Paprastas ,tuo pa?iu rimtas automobilis. Gera isvaizda,ekonomiškas,svarbiausia vokiska kokybe jauciasi per atstuma,tikrai bus perkamas ir populiarus.
Parašykite komentarą