
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujasis Volkswagen grupės vadovas keičia reformų kryptį
Naujasis „Volkswagen“ grupės vadovas Martinas Winterkornas mano, kad veiklos efektyvumą reikia didinti ne mažinant darbuotojų skaičių, bet didinant gamybos apimtis. Vokietijos laikraščio „Bild“ paklaustas, ar pagrindiniam investuotojui „Porsche“ didinat įtaką „Volkswagen“ kyla dar didesnė grėsmė darbo vietoms, M.Winterkornas atsakė, kad jokiu būdu – ne. Pasak jo, „Volkswagen“ produktyvumą būtina didinti, tačiau tai daryti reikia ne mažinant etatų skaičių, o didinant gamybos apimtis su tuo pačiu darbuotojų skaičiumi, skverbiantis į naujas nišas ir įsisavinant naujas rinkas.
Ankstesnysis „Volkswagen“ grupės vadovas Berndas Pischetsriederis buvo pasiryžęs atleisti dalį darbuptojų ir mažinti gamybos pajėgumus, tuo tarpu stebėtojų tarybos pirmininkui Ferdinandui Piechui lojalus M.Winterkornas skelbia visiškai priešingą veiklos strategiją. Veikiausiai dėl to F.Piechą taip aktyviai remia „Volkswagen“ profsąjunga.
M.Winterkornas taip pat patikino, kad „Volkswagen“ neplanuoja gaminti „Porsche“ modelių ir kad „Volkswagen“ automobiliai turi teikti didelę vertę už pinigus, kitaip sakant pasižymėti geru kokybės ir kainos santykiu.
Balandis 17, 2007 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą