Naujasis variklis padės „Mercedes-Benz“ likviduoti technologinį atsilikimą

Naujas „Daimler“ benzininis vidaus degimo motoras „M271 Evo“ leis „Mercedes-Benz“ markei variklių technologijų srityje bent kiek prisivyti savo pagrindinius varžovus „Audi“ ir BMW, kurie tiesioginio įpurškimo sistemas ir turbokompresorius į benzinines jėgaines įdiegė gerokai anksčiau.

Naujasis 1,8 ltr. (1,796 cm3) variklis montuojamas į C ir E klasių modelius bei roadsterį SLK. Š is agregatas gamintojui leidžia ne tik sumažinti degalų sąnaudas ir CO2 emisijas, bet ir geriau išnaudoti turimus gamybos pajėgumus. „Daimler“ vidaus degimo variklių kūrimo skyriaus vadovas Peteris Lueckertas pastebi, kad „M271 Evo“ yra ir ekonomiškesnis, ir galingesnis.

Naujasis “Mercedes-Benz” variklis

Tiesioginio įpurškimo turbininis agregatas „M271 Evo“ turi tris versijas: 180 CGI (156 AG), 200 CGI (184 AG) bei 250 CGI (204 AG). Nors 180 CGI ir 200 CGI variklių galingumas yra toks pats, kaip senesnių kompresorinių jėgainių, jų didžiausias sukimo momentas išaugo nuo 230 Nm iki 250 Nm (180 CGI) ir nuo 250 Nm iki 270 Nm (200 CGI). Galingiausia naujojo variklio versija 250 CGI išvysto net 204 AG ir pasiekia 310 Nm sukimo momentą, tad P.Lueckertas tvirtina, jog ji pakeičia dabartinį 2,5 ltr. V-6 variklį ir leidžia sutaupyti iki 20% degalų.

Geresnes savybes ir mažesnes degalų sąnaudas „Daimler“ pavyko pasiekti pasitelkus tris priemones. Pirmiausiai, naujame variklyje naudojama vienodo tiesioginio įpurškimo sistema, dėl kurios pastebimai sumažėją emisijos. Antra, diržo pagalba variklio varomą kompresorių pakeitė išmetamųjų dujų sukama turbina, dėl to sumažėjo variklio svoris ir padidėjo efektyvumas. Galiausiai „Daimler“ konstruktoriai pasirūpino, kad naujasis variklis kuo greičiau pasiektų optimalią darbinę temperatūrą.

Netrukus šis agregatas turėtų būti suderintas ir su „stop-start“ sistema, kuri degalų sąnaudas sumažins dar 5%.

Spalis 30, 2009   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Komentarai

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: