Naujasis „Saab 9-5“ – markės atgimimo viltis

Frankfurto parodoje „Saab“ pristatė naujos kartos 9-5 sedaną, kuris yra labai svarbus šios markės ateičiai: dabar „General Motors“ parduoda „Saab“ Š vedijos sportiškų automobilių gamintojui „Koenigsegg“. „Saab“ vadovas Janas-Ake Jonssonas pastebėjo, kad 9-5 žymi naujos eros pradžią. Gamintojas tvirtina, kad 9-5 yra techniškai pažangiausias „Saab“ kūrinys. Jame bus galima rasti ant priekinio stiklo projektuojamą displėjų, „Bi-Xenon“ adaptyvius priekinius žibintus, adaptyvų tempomatą, parkavimo asistentą ir keturių varomų ratų sistemą.

“Saab 9-5″

Naujasis „Saab 9-5“ bus komplektuojamas su turbininiais benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Benzininių motorų mėgėjams bus siūlomi 1,6 ltr. (180 AG), 2,0 ltr. (220 AG) bei 2,8 ltr. (300 AG) varikliai, o taupiesiems skirtas 2,0 ltr. (160 AG) dyzelis. 9-5 yra sukurtas „General Motors“ „Epsilon 2“ platformos pagrindu, tad yra giminingas „Opel Insignia“ modeliui. Vis dėlto „Saab“ automobilis turi ilgesnę bazę ir pasižymi savitu išorės bei vidaus dizainu.

“Saab 9-5″

Ankstesnis 9-5 modelis buvo gaminamas net 12 metų, tad bėgant laikui jo pardavimai gerokai sumenko. „J.D. Power Automotive Forecasting“ duomenimis, pirmąjį šių metų pusmetį 9-5 gamybos apimtys sumažėjo 72% iki vos 9,061 vnt.

Lapkritis 17, 2009   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: