Naujasis „Renault Grand Scenic“ sieks atsikovoti išvisureigių dalį rinkos

Prancūzijos automobilių gamintojas „Renault“ tikisi, kad naujasis „Grand Scenic“ pajėgs susigrąžinti pirkėjus, kurie išvienatūrių persėdo į nedidelius visureigius. „Renault“ vadovai viliasi, jog naujos kartos „Scenic“ automobiliai sudomins svarbiausias pirkėjų grupes, pavyzdžiui, šeimas su vaikais. „Megane“ modelių šeimos, kuriai priklauso ir „Scenic“, vadovas Bruno Ancelinas neabejoja, kad smarkiai išaugusi visureigių pasiūla turėjo neigiamą poveikį vienatūrių rinkai.

Prancūzijos gamintojas siūlo tris kompaktinio vienatūrio versijas: penkiavietį „Scenic“, o taip pat penkiavietį bei septynvietį „Grand Scenic“. „Scenic“ ilgis sieks 434 cm, o „Grand Scenic“ – 456 cm. Lietuvoje šis modelis pasirodys birželio pradžioje.

“Renault Grand Scenic”

„Renault“ duomenimis, Europos vienatūrių rinka pernai sumažėjo nuo 1,5 mln. vnt. iki 1,2 mln. vnt., o šiemet gali smukti iki 800 tūkst. vnt. Vis dėlto padėtį gali pataisyti netrukus pasirodysiantys nauji modeliai: be jau minėtų „Scenic“ ir „Grand Scenic“ Europos pirkėjai sulauks „Toyota Verso“ bei naujos kartos „Ford C-Max“ ir „Volkswagen Touran“ vienatūrių. Be to, PSA šiemet rinkai pasiūlys ant vienatūrių ir visureigių segmentų ribos balansuojantį „Peugeot 3008“.

B.Ancelinas mano, kad gamintojams pasiūlius daug patrauklių naujų modelių vienatūrių rinkos dalis gali išaugti. 1996 m. su pirmosios kartos „Scenic“ debiutu kompaktinių vienatūrių segmentą sukūręs „Renault“ tikisi, kad naujasis modelis sudomins ankstesniųjų „Scenic“ vairuotojus, nes per 13 gamybos metų Senajame žemyne buvo parduota net 3,2 mln. šių vienatūrių. Gamintojas skelbia pernai Europoje pardavęs 171,718 „Scenic“ automobilių. Š io modelio pardavimų vadovas Franckas Rougier pastebi, jog 40-50% automobilių paprastai nupirkdavo įmonės, valdžios institucijos bei nuomos bendrovės, tad panašios struktūros tikimasi ir su naujuoju „Scenic“.

“Renault Scenic”

„Renault“ viliasi, kad šįkart „Grand Scenic“ pardavimai bus didesni nei mažesnio „Scenic“ modelio, nors, F.Rougier teigimu, anksčiau 70% pardavimų sudarydavo „Scenic“, o likusi 30% dalis tekdavo „Grand Scenic“. Vadovas pastebi, kad brangesnis ir pelningesnis „Grand Scenic“ orientuojamas į šeimas, tuo tarpu mažesnis „Scenic“ – į vyresnio amžiaus pirkėjus.

Birželis 1, 2009   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: