Naujasis PSA/Peugeot-Citroen vadovas paskelbė atgaivinimo planą

Antrojo pagal dydį Europos automobilių gamintojo „PSA/Peugeot-Citroen“ vadovas Christianas Streiffas mano, kad bendrovės ateitis priklauso nuo naujų modelių ir kokybės gerinimo. Prancūzijos gamintojo konsoliduota pelno marža pernai sumažėjo nuo 3,4% iki 2,0%. Ch.Streiffas pažadėjo gegužės mėnesį paskelbti trejų metų PSA veiklos planą, o rugsėjį pateikti ir viziją. Deja, specialistai Ch.Streiffo kalboje pasigedo konkrečių detalių.

PSA vadovas patikino, kad šiuo metu gamintojas yra atviras visoms idėjoms. Anot jo, bendrovė neatsisako galimybių sudaryti strateginius aljansus su kitais gamintojais. Be to, PSA svarsto galimybes įžengti į JAV rinką ir pasiūlyti kuklų modelį, kuris galėtų varžytis su „Dacia Logan“.

Ch.Streiffas

Ch.Streiffas pabrėžė, kad „artimiausią mėnesį, artimiausiais metais ir artimiausią dešimtmetį svarbiausia yra kokybė“. Specifinėms problemoms spręsti vadovas sudarė darbo grupes, kurios per 100 dienų turi pasiūlyti galimų sprendimų.

PSA automobilių gamybos pelno marža, atmetus „Banque PSA“ banką, „Gefco“ transporto bendrovę ir komponentų gamintoją „Faurecia“, pernai smuktelėjo nuo 2,0% iki vos 0,6%. Gamintojas pripažino, kad šie metai taip pat bus nelengvi, tačiau tikisi, kad pardavimus pagyvins nauji modeliai. PSA finansų skyriaus vadovas Yannas Delabriere,as priminė, kad bendrovė neatsisako planų šiemet kaštus sumažinti net 600 mln. eurų (2,072 mln. Lt). Vadovas mano, kad žaliavų kaštai šiemet padidės 300 mln. eurų (1,036 mln. Lt), tačiau šis augimas bus lėtesnis nei pernai, kuomet žaliavų kaštai padidėjo 429 mln. eurų (1,481 mln. Lt).

„Peugeot 207 SW Outdoor“

2006 m. konsoliduoti PSA pardavimai padidėjo 0,6% iki 56,59 mlrd. eurų (195 mlrd. Lt). Grupės tipinės veiklos pelnas pernai sumažėjo nuo 1,94 mlrd. eurų (6,70 mlrd. Lt) iki 1,12 mlrd. eurų (3,87 mlrd. Lt), o grynasis pelnas smuko nuo 1,03 mlrd. eurų (3,57 mlrd. Lt) iki vos 176 mln. eurų (608 mln. Lt).

Gamintojas teigė, kad prastesnius rezultatus lėmė smukusios gamybos apimtys, pardavimų struktūros pokyčiai, aplinkosauginiai reikalavimai bei augančios žaliavų kainos. Be to, išlaidos PSA valdomo komponentų gamintojo „Faurecia“ nuostoliams padengti bei restruktūrizacijos kaštai pernai padidėjo nuo 351 mln. eurų (1,212 mln. Lt) iki 855 mln. eurų (2,952 mln. Lt). Tačiau analitikai mano, kad prastus rezultatus pirmiausia lemia svarbūs, tačiau komerciškai nelabai sėkmingi modeliai, tokie kaip „Peugeot 407“ ir 307, „Citroen C5“.

Balandis 17, 2007   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: