
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujasis “Hyundai Santa Fe” praaugo savo klasę
Naujos kartos „Hyundai Santa Fe“ tapo gerokai didesnis už savo pirmtaką ir tokiu būdu praaugo tą klasę, kuriai jį buvo priskyrę „AutoTyrimai“. Tad nuo šiol „AutoTyrimų“ klasifikatoriuje (http://www.autotyrimai.lt/rinkklas.htm) šis modelis išmažų/vidutinių visureigių klasės (I1) perkeltas į didelių/prestižinių visureigių klasę (I2).
Lyginant su ankstesniu modeliu, naujasis „Santa Fe“ yra 15 cm ilgesnis, 4 cm platesnis ir 7 cm aukštesnis. Š io visureigio bazė pailgėjo 8 cm iki 270 cm. Pagrindiniais „ūgtelėjusio“ „Santa Fe“ varžovais tapo „Kia Sorento“, „Mitsubishi Pajero Sport“ bei „SsangYong Rexton“.
„Hyundai Santa Fe“
Gegužė 4, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą