
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujasis C4 sutvirtins „Citroen“ pozicijas kompaktinių automobilių klasėje
Spalio pradžioje vyksiančioje Paryžiaus automobilių parodoje „PSA/Peugeot-Citroen“ ketina pristatyti naujos kartos „Citroen C4“ hečbeką, kuris turėtų sutvirtinti Prancūzijos gamintojo pozicijas aštria konkurencija garsėjančioje Europos kompaktinių automobilių rinkoje, kurioje šiuo metu dominuoja „Volkswagen Golf“, „Ford Focus“ bei „Opel Astra“. Kartu su C4 Paryžiuje bus pademonstruotas ir dailesnis bei gerokai brangesnis trejų durų modelis DS4.
“Citroen C4″
„Citroen“ tikisi, kad stilinga išvaizda ir technologinės naujovės leis padidinti C4 modelio pardavimus ir užimti didesnę rinkos dalį. „JATO Dynamics“ duomenimis, praeitais metais Europoje buvo parduota 3,2 mln. kompaktinių automobilių. 2009 m. „Citroen C4“ pardavimai Europoje sumažėjo 22% iki 96 tūkst. vnt., šį modelį aplenkė ir azijietiški varžovai „Hyundai i30“ (100 tūkst. vnt.) bei „Toyota Auris“ (98 tūkst. vnt.).
“Citroen C4″
Naujasis C4 yra 433 cm ilgio, 179 cm pločio ir 149 cm aukščio, tad lyginant su savo pirmtaku jis tapo 5 cm ilgesnis, 2 cm platesnis ir 3 cm aukštesnis. Anot gamintojo, C4 yra vienas erdviausių savo klasėje ir pasižymi itin didele bagažine, kurios tūris siekia 408 ltr. „Citroen C4“ bus galima užsakyti su sistemomis, įspėjančiomis apie atsitiktinį eismo juostos kirtimą ir vadinamojoje „akloje zonoje“ esančius automobilius. Nauja „eTouch“ sistema stebės vairavimo stilių bei degalų sąnaudas ir pateiks patarimų, kaip būtų galima sutaupyti degalų.
“Citroen C4″
Dyzeliniai varikliai kartu su „stop-start“ sistema anglies dvideginio emisijas leis sumažinti iki 109 g/km, o vėliau gamintojas žada taršą mažinti iki 99 g/km. Š is modelis bus gaminamas PSA Mulhouse gamykloje Prancūzijoje. Prekyboje jis pasirodys dar 2010 m. pabaigoje, o brangesnė versija DS4 rinką pasieks kitų metų pavasarį.
Rugsėjis 24, 2010 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą