
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujasis „Lexus GS300/430“ taikosi į 5 serijos BMW
Iki šiol „Lexus“ pirmenybę teikdavo prabangai, o ne sportiškumui, tačiau naujasis GS300/430 turėtų būti kitoks, nes jo kūrėjai savo etalonu pasirinko 5 serijos BMW.
V-8 jėgaine aprūpintas GS430 100 km/val. greitį pasiekia vos per 5,7 s, o V-6 agregatą turinčiam GS300 tam prireikia 6,8 s. Taip naujas V-6 variklis yra maždaug sekunde „greitesnis“ už ankstesnįjį V-8.
Nauja 3,0 ltr. V-6 jėgainė yra ištos pačios variklių šeimos, kaip ir „Toyota Avalon“ ar „4Runner“ agregatai, tačiau „Lexus“ jau turi tiesioginį degalų įpurškimą, kitokias cilindrų galvutes bei kintamą vožtuvų valdymą.
Abu modeliai turi elektroninį vairo stiprintuvą, o GS430 komplektuojamas dar ir su kintamos galios stiprintuvu, kuris padidina automobilio manevringumą važiuojant mažu greičiu. Už papildomą mokestį galima užsisakyti sistemą, saugančią nuo susidūrimo. Jei radarui užfiksavus kliūtį vairuotojas nekreipia dėmesio į perspėjantį signalą, sistema įtempia saugos diržus ir pati nuspaudžia stabdžius. Į GS430 standartinę įrangą įtraukta adaptyvi kintama pakaba, kuri nekomplektuojama su GS300 modeliu.
„Lexus“ atstovai teigia, kad GS300/430 yra pirmasis modelis, atskleidžiantis naują dizaino kryptį bei parodantis, kad daugiau dėmesio skiriama sportiškumui.
Turbūt didžiausia GS300/430 problema yra netolygiai veikiantys itin agresyvūs standžiai, todėl šiuo metu jau ruošiama atitinkama programinės įrangos pataisa.
JAV rinkoje GS300/430 pasirodė š.m. vasario 14 d. GS300 kainuoja nuo 43,550 dol. (115,956 Lt), neskaitant pardavimo mokesčio. Nors ankstesnysis GS300 modelis kainavo nuo 39,525 dol. (105,239 Lt), tačiau „Lexus“ tvirtina, kad įvertinus įrangos lygį naujasis modelis yra brangesnis tik 140 dol. (373 Lt). Keturiais ratais varomas GS300 kainuoja nuo 45,500 dol. (121,148 Lt).
„Lexus GS430“ kainuoja nuo 51,775 dol. (137,856 Lt), tuo tarpu ankstesnis modelis kainavo nuo 48,625 dol. (129,469 Lt).
Nors GS300/430 vis dar negali prilygti 5 serijos BMW sportiškumu, tačiau sportiškumo-prabangos skalėje jis yra gerokai pasistūmėjęs sportiškumo link. GS450h su hibridiniu varikliu pasirodys kitų metų vasarą.
Dabartinio ir ankstesnio „Lexus GS300“ modelių palyginimas
Parametras | Naujasis modelis | Ankstesnis modelis |
Aukštis (cm) | 142 | 142 |
Ilgis (cm) | 483 | 481 |
Plotis (cm) | 182 | 180 |
Bazė (cm) | 285 | 280 |
Svoris (kg) | 1,604 | 1,655 |
Bazinis variklis | 3,0 ltr. V-6 | 3,0 ltr. I-6 |
Galingumas | 245 AG | 220 AG |
Vasaris 18, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą