Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
“Mitsubishi Motors”: dar vieni nuostolingi metai
Japonijos verslo dienraštis „Nihon Keizai“ pranešė, kad dėl išaugusių pardavimų namų rinkoje ir žemo jenos kurso „Mitsubishi Motors“ 2005-06 finansinių metų veiklos nuostoliai veikiausiai bus mažesni nei planuota. Anot leidinio, kovo 31 d. pasibaigusių finansinių metų veiklos nuostolis bus 5-10 mlrd. jenų (122-244 mln. Lt) mažesnis nei vasario mėnesį prognozuoti 14 mlrd. jenų (341 mln. Lt).
2004-05 finansiniais metais „Mitsubishi Motors“ nuostoliai siekė net 128,5 mlrd. jenų (3,132 mln. Lt). Devyni „Reuters Estimates“ apklausti analitikai prognozavo, kad ką tik pasibaigusių finansinių metų veiklos nuostolis sudarys apie 6,9 mlrd. jenų (168 mln. Lt).
„Nihon Keizai“ teigė, jog dėl smukusių pardavimų kitiems automobilių gamintojams praeitų finansinių metų „Mitsubishi Motors“ pardavimai veikiausiai bus mažesni nei planuoti 2,220 mlrd. jenų (54 mlrd. Lt). Gamintojas tikėjosi, kad 2005-06 finansiniais metais pardavimai išaugs 5%.
Sumažinus kaštus ir smuktelėjus jenos kursui paskutinį 2005 m. ketvirtį „Mitsubishi“ pagaliau gavo šiek tiek veiklos pelno po net vienuolikos išeilės nuostolingų ketvirčių, tačiau pardavimai svarbiose JAV ir Kinijos rinkose buvo kur kas prastesni nei tikėtasi.
Balandis 26, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą