“Mitsubishi Motors” 2005 m. IV ketvirtį gavo šiek tiek veiklos pelno

„Mitsubishi Motors“ pranešė, kad beveik po trejų metų pertraukos paskutinį 2005 m. ketvirtį pagaliau dirbo pelningai. Daugiausiai tai lėmė smarkiai „apkarpyti“ kaštai bei žemesnis jenos kursas. Vis dėlto pardavimai itin svarbiose JAV ir Kinijos rinkose buvo mažesni nei planuota.

Vienintelio nuostolingai dirbančio Japonijos automobilių gamintojo veiklos pelnas 2005 m. spalio-gruodžio mėnesiais sudarė 1,62 mlrd. jenų (39,94 mln. Lt), o 2004 m. per tokį patį laikotarpį bendrovės nuostoliai siekė 9,97 mlrd. jenų (245,82 mln. Lt). Grynasis nuostolis paskutinį praeitų metų ketvirtį sudarė 4,35 mlrd. jenų (107,25 mln. Lt), o 2004 m. siekė net 49,44 mlrd. jenų (1,219 mlrd. Lt).

Gamintojas neatsisako prognozės, kad kovo 31 d. pasibaigsiančiais finansiniais metais grynieji nuostoliai sudarys 64 mlrd. jenų, (1,578 mln. Lt), o veiklos nuostoliai sieks 14 mlrd. jenų (345,18 mln. Lt). Vis dėlto „Mitsubishi“ tikisi, kad sėkmingas paskutinis 2005 m. ketvirtis leis pasiekti geresnius metinius rezultatus arba bent jau įvykdyti ankstesnę prognozę.

„Mitsubishi Eclipse Spyder“

„Mitsubishi Motors“ finansų skyriaus vadovas Hiizu Ichikawa viliasi, kad nauji modeliai leis padidinti pajamas ir pelną. Anot jo, 2005 m. IV ketvirčio pelnas leidžia tikėtis, jog šių finansinių metų prognozė bus įvykdyta. H.Ichikawa teigė, kad gamintojas visomis įmanomomis priemonėmis sieks kuo geresnių rezultatų.

Pasauliniai „Mitsubishi Motors“ pardavimai 2005 m. spalio-gruodžio mėnesiais padidėjo 6,9% iki 326 tūkst. vnt. Daugiausiai prie to prisidėjo augimas Europos, Japonijos, Artimųjų Rytų ir Lotynų Amerikos rinkose. Vis dėlto „Mitsubishi“ pardavimai JAV padidėjo vos 2,6%. Tai sudavė skaudų smūgį gamintojo pajamoms, kurios per šį laikotarpį smuktelėjo 1,6% iki 538,35 mlrd. jenų (13,274 mlrd. Lt). Be to, pajamoms neigiamai atsiliepė ir pasibaigęs kontraktas su buvusiu akcininku „DaimlerChrysler“ dėl automobilių tiekimo.

H.Ichikawa teigė, kad pardavimus paveikė aukštos degalų kainos bei pakitusi paklausa, o augimas JAV rinkoje yra lėtesnis nei planuota. Praeitais metais „Mitsubishi“ pristatė naują sportišką kupė „Eclipse“ bei pikapą „Raider“, tačiau pabrangus degalams pirkėjai susidomėjo ekonomiškesniais automobiliais.

Veiklos JAV rinkoje rezultatai yra itin svarbūs „Mitsubishi“ atsigavimui, nes būtent šioje rinkoje Japonijos gamintojai gauna didžiąją pelno dalį. Bendrovės vadovai viliasi, kad pirkėjai susidomės naujais modeliais, tokiais kaip visureigis „Outlander“.

„Mitsubishi“ savo strateginėmis užsienio rinkomis laiko ir Kiniją bei Taivanį, tačiau bendri pardavimai šiose šalyse yra maždaug 20 tūkst. vnt. mažesni nei planuota.

Kovas 6, 2006   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: