“Mini” pasiūlys šeimyninę ir sportinę versijas

Frankfurto automobilių parodoje „Mini“ pademonstravo koncepcinį modelį „Traveller“, kuris turėtų sudominti nedideles jaunas šeimas. „Traveller“ yra ilgesnis ir erdvesnis už įprastinį trejų durų „Mini“ modelį. Nors šis automobilis savo parametrais yra gana artimas universalui, „Mini“ rinkodaros skyriaus vadovas Kay,us Segleris paniškai bijo šio žodžio. Jis kol kas neatskleidė, kokiu terminu šį modelį įvardins pats gamintojas ir negalėjo oficialiai patvirtinti, kad „Traveller“ išviso bus gaminamas.

“Mini Traveller” koncepcinis modelis

Manoma, kad „Traveller“ gamyba turėtų prasidėti šių metų pabaigoje arba kitų metų pradžioje. K.Segleris teigė, kad oficialus „Mini“ sprendimas dėl šio modelio gamybos bus paskelbtas sausio 8 d. prasidėsiančioje Detroito (JAV) automobilių parodoje. Vadovas juokavo, kad aštuoni Kinijoje yra laimingas skaičius, tad ir pranešimas turėtų būti sėkmingas.

Anot K.Seglerio, „Traveller“ turėtų sudominti tuos „Mini“ entuziastus, kurie turi šeimą ir dėl to dabartinio trejų durų modelio jau nepakanka. Pasak jo, jaunai šeimai su vaiku ir šunimi įprastinis „Mini“ yra per mažas.

Didžiosios Britanijos markė taip pat susitarė su Italijos gamintoju „Bertone“ dėl „Mini“ sportinės versijos gamybos. Š is modelis turės didelį galinį spoilerį bei itin ilgą pavadinimą: „Mini Cooper S John Cooper Works GP“. Sportinis „Mini“ bus dvivietis, nes siekdami sumažinti svorį konstruktoriai nusprendė atsisakyti galinių sėdynių.

“Mini Cooper S John Cooper Works GP”

„Bertone“ gaminama „Mini“ versija prekyboje pasirodys liepos mėnesį ir kainuos per 30 tūkst. eurų (104 tūkst. Lt). „Mini“ dalys ir komponentai į netoli Turino (Italija) esančią Grugliasco gamyklą bus vežami tiesiai iš„Mini“ gamyklos Oxforde (Didžioji Britanija). GP versija bus komplektuojama su kompresoriniu 1,6 ltr. varikliu, išvystančiu net 218 AG pajėgumą, bei 18 colių dydžio lengvo lydinio ratlankiais.

Pasiūlydama „Bertone“ gaminti šią sportinę „Mini“ versiją BMW atsilygino už nutrauktą motorolerio C1 gamybą. Prieškelerius metus „Bertone“ padidino savo pajėgumus, kad galėtų per metus pagaminti 27 tūkst. C1 motorolerių, tačiau šis projektas nepasiteisino ir BMW prieštrejus metus jį nutraukė.

Sausis 4, 2006   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: