
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Mini“ automobiliai bus pardavinėjami atskiruose salonuose
Siekdamas Europoje sukurti atskirą „Mini“ dilerių tinklą BMW praeitais metais gana smarkiai „apkarpė“ šios markės atstovų skaičių: mažaisiais „Mini“ nebeprekiaus beveik 100 salonų. BMW grupė siekia, kad BMW ir „Mini“ automobiliai salonuose nebūtų eksponuojami greta ir šios markės būtų kiek galima labiau atskirtos. Dėl to atsisakoma mažesnių dilerių, kuriems tokios investicijos būtų pernelyg didelės.
„Mini“ atstovas Martinas Wallenbornas teigė, jog dileriai turėtų atskirti BMW ir „Mini“ erdves, net jei šiais automobiliais ir prekiaujama po tuo pačiu stogu. Siekiama, kad miestuose įsikūrę „Mini“ salonai turėtų bent jau atskirus įėjimus, priėmimo erdves bei savo vadybininkus, tuo tarpu priemiesčiuose veikiantys pardavėjai skatinami statytis atskirus „Mini“ salonus pagal griežtus dizaino ir erdvės suplanavimo standartus. 2007 m. 70 šalių veikiantys 1,5 tūkst. „Mini“ dilerių pardavė 222,875 automobilių, o 2008 m. sausio-rugsėjo mėnesiais pardavimai išaugo 12,1% iki 184,915 vnt.
“Mini” salonas
Dauguma „Mini“ dilerių JAV turi atskirus salonus, o Europoje daugiausiai atskirų „Mini“ salonų galima išvysti Vokietijoje ir Didžiojoje Britanijoje. Vis dėlto „Mini“ markės vadovas Prancūzijoje Emmanuelis Bretas tvirtina, kad šios šalies dileriai palaiko planus didinti markės išskirtinumą. Anot E.Breto, „Mini“ pozicija dėl salonų atskyrimo yra griežta, nes ši markė skiriasi nuo BMW ir žmonės, panorėję įsigyti „Mini“, nenori eiti į BMW saloną. Praeitais metais Prancūzijoje veiklą nutraukė beveik 40 „Mini“ dilerių. E.Bretas aiškina, kad buvo nuspręsta atsisakyti visų atstovų, kurie per metus parduoda iki 100 automobilių, nes jiems reikalaujamos investicijos būtų pernelyg didelės.
Vasaris 13, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą