
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Michelin investuos 400 mln. eurų į naujovišką padangą sunkvežimiams
Didžiausias pasaulyje padangų gamintojas „Michelin“ į sunkvežimiams skirtų modernių ilgaamžių padangų gamybą ketina investuoti 400 mln. eurų (1,381 mln. Lt). Prancūzijos bendrovės teigimu, „XDN 2 GRIP“ technologija leidžia pailginti padangų tarnavimo laiką bei pagerina sukibimą su kelio danga. „Michelin“ tikisi, kad šios modernios padangos leis sustiprinti pozicijas itin svarbioje sunkvežimių padangų rinkoje, nes būtent čia gamintojas gauna ketvirtadalį savo pajamų ir net 40% pelno.
„Michelin“ padangos yra brangesnės nei jo pagrindinių varžovų – „Bridgestone“ ar „Continental“ – todėl norėdamas įtikinti pirkėjus rinktis brangesnį produktą „Michelin“ siūlo įvairiausių naujovių. Sudėvėjus du trečdalius protektoriaus pakinta „XDN 2 GRIP“ padangos raštas, dėl to užtikrinamas geresnis sukibimas ir maždaug 25% pailgėja tarnavimo laikas. Iki 2011 m. Prancūzijos bendrovė planuoja pagaminti per 4 mln. šių padangų.
„Michelin“ tikina, kad naujosios padangos leis sumažinti išlaidas, be to, jas dar galima atnaujinti. Transporto kompanijos vieną padangą eksploatuoja apie milijoną kilometrų. Padangos protektorius įprastai atnaujinamas nuvažiavus pusę šio atstumo. „Michelin“ valdybos narys Pete,as Selleckas informavo, kad naujosios padangos kainuos tik 3-4% daugiau už įprastines, tuo tarpu ilgesnis tarnavimo laikas transporto kompanijoms leis sutaupyti net iki 25% kaštų. „Michelin“ sunkvežimių padanga kainuoja 400-500 eurų (1,381-1,726 Lt).
P.Selleckas pastebėjo, kad modernių padangų užsakymų skaičius Europoje ir Š iaurės Amerikoje pranoksta bendrovės galimybes, tad gamintojui teks arba riboti paklausą, arba didinti kainas. Anot P.Sellecko, sunkvežimių padangų rinkoje „Michelin“ pirmauja dėl įvairiausių naujovių, o „XDN 2 GRIP“ technologijos sukūrimas yra ne mažiau svarbus kaip radialinių padangų pasirodymas 1952 m.
„Deutsche Bank“ filialo Paryžiuje analitikas Gaetanas Toulemonde,as mano, kad tik dėl modernių technologijų „Michelin“ savo padangas gali parduoti 20-25% brangiau nei jo pagrindiniai varžovai. Pasak analitiko, vienintelis būdas paskatinti pirkėjus mokėti didesnę kainą yra įtikinti juos, kad dėl didesnio padangos patvarumo laikui bėgant ši priemoka atsipirks su kaupu.
„Michelin“ pristatė ir „Infinicoil“ technologiją, kuomet padanga sutvirtinama apie 400 m. ilgio plona geležine viela. Tyrimams ir naujovių diegimui Prancūzijos gamintojas skiria apie 3,6% savo pardavimų, o tai pernai tai sudarė 565 mln. eurų (1,951 mln. Lt). „Michelin“ tyrimų centruose dirba apie 4 tūkst. tyrėjų.
Rugsėjis 21, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą