
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
MG 3 mažo modelio debiutas žymi markės sugrįžimą į Europos rinkas
„MG Motor UK“, priklausantis Kinijos „SAIC Motor“, šią vasarą pradės MG 3 modelio gamybą savo fabrike Longbridge, Jungtinėje Karalystėje. Šis mažas hečbekas paskatins „MG Motor“ plėtrą į kitas Europos rinkas po to, kai rugsėjį automobilis pasirodys Jungtinėje Karalystėje. Iš pradžių MG 3 bus parduodamas tik tose Europos šalyse, kur eismas vyksta dešiniąja kelio puse, tai yra Airijoje, Kipre ir Jungtinėje Karalystėje. Kompanijos atstovas teigė, jog iš pradžių gamintojas pradės dirbti su mažomis rinkomis, bet palaipsniui pereis prie didesnių.
MG 3 bus antrasis markės modelis, parduodamas Jungtinėje Karalystėje. Jis bus renkamas Longbridge iš SAIC tiekiamų Kinijoje pagamintų pilnų detalių komplektų. Gamyba vyks toje pačioje linijoje, kaip ir vidutinio dydžio sedano bei hečbeko MG 6.
Penkių durų MG 3 2010 m. buvo pristatytas Kinijoje. SAIC techniniame centre, Longbridge gamykloje, jis buvo pritaikytas Europos rinkai trisdešimties dizainerių ir trijų šimtų inžinierių. Jungtinės Karalystės pirkėjai galės rinktis iš trijų apdailos lygių bei dešimties spalvų.
“MG 3″
Nors oficialios kainos nėra atskleistos, tačiau šaltiniai teigia, jog žemiausia kaina bus mažesnė už 10’000 svarų sterlingų (40’252 Lt).
Pradžioje automobilis bus parduodamas tik su 1,5 ltr. benzininiu varikliu. Degalų sąnaudų ir taršos rodikliai neatskleidžiami. Tikimasi, jog vėliau automobilis galės turėti ir trijų cilindrų 1 ltr. turbininį benzininį variklį, kurį SAIC kuria kartu su „General Motors“.
Nepaisant sugrįžimo į Jungtinės Karalystės rinką 2011 m., „MG Motor UK“ nepavyko pritraukti pirkėjų su MG 6. Šių metų sausį-gegužę buvo parduoti vos 107 šios markės automobiliai, o t.y. 79% mažiau nei praėjusiais metais.
Birželis 26, 2013 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą