Mercedes siekia didžiausių pelno maržų atitinkamuose segmentuose

„DaimlerChrysler“ vadovas Dieteris Zetsche Vokietijos žurnalui „Auto Motor und Sport“ teigė, kad „Mercedes Car Group“ sieks gauti didžiausias pelno maržas savo segmentuose. Vadovas žadėjo, kad „Mercedes“ pelningumas augs ir pagal šį rodiklį bendrovė aplenks kitus prestižinių automobilių gamintojus.

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Mercedes Car Group“ pelno marža siekė 6,6%, tačiau D.Zetsche tikisi, kad metinis rodiklis sudarys daugiau kaip 7%. Pagrindinis „Mercedes“ varžovas BMW grupė pirmąjį ketvirtį gavo didesnę – 7,6% – ikimokestinę maržą. Atėmus finansinių paslaugų padalinio indėlį, BMW rezultatas sumažėtų iki 5,8%.

D.Zetsche pasiryžęs siekti, kad „Mercedes-Benz“ pirmautų visose srityse

Vidutinės trukmės laikotarpiu „DaimlerChrysler“ bosas ketina didinti gamybos efektyvumą 30% mažindamas vienam automobiliui pagaminti sunaudojamų darbo valandų skaičių. Praeitais metais D.Zetschei pavyko automobilio gamybai reikalingą darbo valandų kiekį sumažinti 12%. Vadovas tikisi, kad „Daimler“ pajamos didės panašiu tempu kaip ir paskutinius dešimt metų, t.y. maždaug 5-6% per metus. Taip pat jis pridūrė, kad gamintojas jau gavo 12 tūkst. „Smart“ užsakymų JAV. Š i markė kitapus Atlanto debiutuos tik kitais metais.

Gegužė 25, 2007   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: