
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
“Mercedes” bosas D.Zetsche sprendžia darbuotojų atleidimo problemas
Naujasis “Mercedes” grupės vadovas Dieteris Zetsche visai neseniai turėjo puikią progą išbandyti savo garsiąją charizmą – jam teko susitikti su pagrindinės Sindelfingeno gamyklos darbuotojais iškarto po to, kai buvo pranešta, kad gamintojas atleis 8,5 tūkst. darbininkų.
Anot D.Zetsche, visi norėtų, kad “Mercedes” grupės padėtį būtų galima pagerinti ir be tokių drastiškų priemonių, tačiau gamintojas vis dar turi perteklinių pajėgumų. Darbuotojams skirtame laiške vadovas tvirtino, kad jau pradėta mažinti kaštus, didinti pardavimus bei spręsti “Mercedes-Benz” įvaizdžiui pakenkusias kokybės problemas, tačiau pridūrė, kad “Mercedes” kaštai vis dar yra kur kas didesni nei pagrindinių konkurentų.
Netoli Stuttgarto (Vokietija) esančios Sindelfingeno gamyklos darbininkams D.Zetsche kartu su darbuotojų tarybos vadovu Erichu Klemmu pristatė savanoriško išėjimo išdarbo sąlygas. Š is “Mercedes Car Group” pasiūlymas iliustruoja Vokietijos automobilių gamintojų siekius sumažinti gamybos kaštus bei padidinti pelningumą naudojantis brangiausia pasaulyje darbo jėga. Visai neseniai “Volkswagen” darbuotojai sutiko su mažesniais atlyginimais gaminant “Golf” pagrindu kuriamą kompaktinį visureigį mainais į gamintojo pažadą išsaugoti tūkstantį darbo vietų.
Praeitų metų pabaigoje “Mercedes” grupėje darbavosi apie 105 tūkst. žmonių, išjų 94 tūkst. – Vokietijoje. Pernai “DaimlerChrysler” darbininkai mainais į darbo vietų saugumo garantijas iki 2011 m. padarė nuolaidų, kurios nuo 2007 m. gamintojui kasmet leis sutaupyti po 500 mln. eurų (1,726 mln. Lt).
“IG Metall” profsąjunga priekaištauja, kad “Mercedes” grupė per daug orientuojasi į kaštų mažinimą ir per mažai dėmesio skiria naujų produktų, kurie galėtų išnaudoti perteklinius pajėgumus, reklamai.
D.Zetsche “Mercedes” grupės vadovo pareigas pradėjo eiti š.m. rugsėjo 1 d., o jau nuo kitų metų pradžios jis vadovaus ir visam “DaimlerChrysler” koncernui. Anksčiau siekdamas pagerinti “Chrysler” grupės padėtį D.Zetsche JAV uždarė nemažai gamyklų ir atleido daugybę darbuotojų. Jis patvirtino sieksiąs, kad iki 2007 m. “Mercedes” grupės veiklos marža padidėtų du kartus iki 7%.
Spalis 7, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą