
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Mercedes-Benz“ E klasės kupė kainuos tiek pat, kiek ir sedanas
Ženevos automobilių parodoje kovo mėnesį pristatytas „Mercedes-Benz“ E klasės kupė kainuos tiek pat, kaip ir sedanas. Kadangi kupė ir sedanas naudoja tuos pačius variklius bei yra panašiai sukomplektuoti, jų kainos bent jau Vakarų Europoje turėtų būti labai artimos. Kupė versija prekyboje pasirodys gegužės mėnesį, o sedaną galima įsigyti nuo kovo pabaigos. Lietuvoje E klasės sedanas kainuoja nuo 137,862 Lt (E220 CDI). Vokietijoje už bazinį E250 CGI sedaną teks pakloti 44,506 eurus (153,670 Lt), o atitinkamas kupė modelis atsieis 44,685 eurus (154,288 Lt).
„Mercedes-Benz“ E klasės kupė
Kinijos rinkai nuo kitų metų bus gaminama ir prailginta E klasės sedano versija. Rugsėjo mėnesį vyksiančioje Frankfurto automobilių parodoje „Mercedes-Benz“ pristatys E klasės universalą bei kabrioletą. Universalo prekyba prasidės iškart po parodos, o kabrioletą bus galima įsigyti nuo lapkričio.
„Mercedes-Benz“ E klasės sedanas
Naujajame E klasės modelyje daug dėmesio skiriama pasyviam saugumui: į standartinę įrangą įtrauktas pėsčiųjų smūgį sušvelninantis variklio gaubtas bei „Pre-safe“ stabdymo sistema, nuspėjanti ir pasiruošianti greitam ir stipriam stabdžių pedalo nuspaudimui. Be to, E klasės modelis yra pirmasis naujos „Mercedes-Benz“ modulinės variklių strategijos pavyzdys. Naujoji strategija reikalauja, kad visi keturių cilindrų varikliai galėtų būti montuojami į visus modelius: nuo A klasės iki S klasės. Taip pat pirkėjams buvo pasiūlyta naujų mažesnių ir ekonomiškesnių keturių cilindrų benzininių ir dyzelinių variklių.
Balandis 15, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą