Mercedes-Benz dar kartą keičia rinkodaros prioritetus

Vokietijos prestižinių automobilių gamintojas „DaimlerChrysler“ nusprendė, kad siekiant pritraukti daugiau vyresnio amžiaus pirkėjų nuo šiol „Mercedes-Benz“ rinkodaroje labiausiai bus akcentuojamas ne sportiškumas, o prabanga ir komfortas. Gamintojo teigimu, vidutinis „Mercedes-Benz“ pirkėjų amžius siekia net 54,8 metų – tai yra didžiausias rodiklis visoje automobilių pramonėje.

Bendrovė tikisi, kad vykstant visuomenės senėjimo procesui susidarys palankios sąlygos pardavimų augimui. Už pardavimus ir rinkodarą atsakingas „Mercedes“ grupės viceprezidentas Klausas Maieris pastebi, kad vyresnio amžiaus pirkėjų vis daugėja, tad dabar bus labiau pabrėžiamos tradicinės vertybės ir patikimumas.

Perorientuodamas „Mercedes-Benz“ rinkodarą į pasiturinčius vyresnio amžiaus žmones „DaimlerChrysler“ siekia susigrąžinti dėl E klasės kokybės skandalų prarastus pirkėjus. Bendrovės vadovas Dieteris Zetsche šią kompaniją vadiną „Įvertinimu“ („Appreciation“).

E klasės „Mercedes-Benz“

Rinkodaros specialistų duomenimis, pasiturintys vyresnio amžiaus žmonės sudaro net 80% prestižinių automobilių pirkėjų. Būtent dėl to orientuodamasi į šią pirkėjų grupę „Mercedes-Benz“ dabar labiau akcentuos saugumą ir komfortą. Pavyzdžiui, būsimose C klasės reklamose bus pabrėžiamos patogios ilgos kelionės.

D.Zetsche patikino, kad sportiškumas neišnyks iš„Mercedes-Benz“ reklamų, pavyzdžiui, galingas „Mercedes-Benz“ modelių versijas gaminantis AMG padalinys ir toliau akcentuos sportiškumą. Be to, anot vadovo, tai, kad dabar pirmenybė reklamose bus atiduota komfortui, dar nereiškia, jog „Mercedes-Benz“ automobiliai yra mažiau sportiški už savo varžovus.

Lapkritis 22, 2006   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: