
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Matthiasas Muelleris optimistiškai žvelgia į ateitį
Naujasis „Volkswagen“ grupės vadovas Matthiasas Muelleris teigė, jog gamintojas turi pakoreguoti savo strategiją, aprėpiančią laikotarpį iki 2025 m., suteikdamas daugiau savarankiškumo atskiroms markėms bei regionams ir paspartindamas emisijų skandalo tyrimą. Kalbėdamas Leipcige susirinkusiems vadovams M.Muelleris tvirtino, jog „Volkswagen“ gali išsikapstyti iš užgriuvusio skandalo per dvejus-trejus metus.
Vadovas žada smarkiai racionalizuoti gamintojo struktūras, vidinius procesus bei sprendimų priėmimo organus. Anot jo, reikia tapti lankstesniems ir greičiau priimti sprendimus. M.Muelleris atkreipė dėmesį, jog „Volkswagen“ varžovai dabar tik ir laukia, kad savo reikalais užsiėmęs gamintojas atsiliktų technologijų srityje, tačiau jis žada, kad taip nenutiks.
“Audi” dyzelinis variklis
Nors M.Muelleris pabrėžia pokyčių būtinybę, jis taip pat atmeta revoliucijų poreikį. Anot jo, dabar reikia drąsos elgtis nuosekliai ir tvirto pasiryžimo keistis.
Spalis 23, 2015 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą